2020-2021 н. р.
Фізична культура
з 07.09 – 08.09
1. Ранкова гімнастика до 5хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість можна на вулиці).
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз; хлоп. -19 -25 раз; дівч. 18 -20 разів.
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи - 12 - 15 повторень;
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави. Виконувати щодня.
Основи християнської етики
07.09
Християнська етика – наука про християнську мораль. Основи поняття курсу. Божі чесноти. Моральні чесноти.
Математика
07.09
1. Розв’яжи рівняння:
1) + 2971 = 5317;
2) 12 492 – = 7543;
3) – 72 581 = 2143;
4) 12 371 + = 19 002;
5) 6426: = 42;
6) : 38 = 529;
7) 56 ∙ = 48 552.
2. Виконай множення:
1) 32∙57; 2) 254 ∙ 78; 3) 403∙509.
3. Повторити таблицю множення.
08.09
1. Обчислити значення виразу b + a : 7 – 1599 , якщо а = 18 186, b = 3879.
2. Виконайте дії :
1) 105∙408 – 37 329;
2) ( 1350 : 45 – 16) ∙ ( 47 + 78).
3. Повторити таблицю ділення.
Образотворче мистецтво
08.09
Тема: Засоби графіки для створення художніх образів. Силует.
https://www.youtube.com/watch?v=qtyOEIOvxaw
https://www.youtube.com/watch?v=IdnDPtx9Rdc
Практичне завдання: створити композицію «Зорельоти на старті» в техніці силуету.
Музичне мистецтво
08.09
Тема: «Історія музичного мистецтва» с.12-15.Прочитати про історію виникнення музики, виписати в зошит терміни «Народна музика», «Професійна музика», «Мелодія». Прослухати і заспівати піснюМ.Ясакової, О.Янушкевич «Веселкова пісня». Виконати тести до теми.
Українська мова
07.09
Тема уроку: Повторення вивченого матеріалу в початкових класах. Дієслово. Неозначена форма дієслова.
Опрацювати теоретичний матеріал про дієслово (за підручником «Українська мова » 4 клас). Виконати вправи 269 (с. 137), 281 (с.142) – письмово.
Українська література
07.09
Тема уроку: Народні легенди. Уявлення про всесвіт та людину у народних легендах. «Про Зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?» Реальні та фантастичніелементилюдськоїповедінки.
Прочитати легенди «Про Зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?» (с. 18-20). Дати відповіді на запитання,які вміщені під легендами.
Українська мова
08.09
Тема: Змінювання дієслів за часами та особами
Повторити правила про часи та числа дієслів (с.143-144). Виконати вправи 284 (с.144), 288 (с. 146) – письмово.
Математика
16.09
1. Виконати вправу 40, 42 сторінка 12.
2. Підготуватися до вхідного діагностичного оцінювання.
18.09
1. Повторити таблицю множення і ділення.
Інформатика
16.09
Тема: Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «якщо – то…»
1. Опрацювати відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=AGcNmTRNhD0
2. Скласти 3 висловлювання з «якщо – то…»
Українська мова
16.09
Тема: Прислівник як частина мови:значення, питання, правопис, роль у реченні, зв'язок з дієсловами.
Д. З.: Виконати вправу 325 (с.166). Повторити теоретичний матеріал про прислівник.
18.09
Тема: Роль прислівників у реченні. Правопис найуживаніших прислівників.
Д. З.: Виконати вправу 334(с. 170)
Українська література
18.09
Тема: Народні легенди "" Про зоряний Віз", "Чому пес живе коло людини? "
Д. З.: прочитати легенду "Як виникли Карпати. Дати відповіді на запитання на с. 20
Англійська мова
16.09
Вправа 5 с.9 письмово, вправа 1.с.4 читати
18.09
Вправа 3с.13, вивчити присвійні займенники
Природознавство
16.09
Тема уроку:Методи вивчення природи. Організація спостережень за тілами.
Посилання на відео-урок
https://www.youtube.com/watch?v=6ghr3gZOObk
https://www.youtube.com/watch?v=1StkjrmIXEw
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 3 ст. 11-15
Виконати завдання 5 з ст. 15
Зарубіжна література
17.09
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок.
Вступ до історії
17.09
Тема: Календарний та історичний час. Опрацювати §2. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pgs9bdu4_uQ
Трудове навчання. Технології
17.09
Добір інструментів та матеріалів для виготовлення виробу (гольниці). Підготовка шаблонів.
Пр. р. Виготовлення шаблонів з картону
Географія
19.10
Тема уроку: Практичне заняття № 3. «Дослідження швидкості випаровування рідини від температури та площі поверхні».
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф – 7-8 сторінка 29-38
Виконайте завдання 7 на ст. 38
Географія
21.10
Тема уроку: Узагальнення знань з теми: « Тіла, речовини, явища навколо нас».
Фізична культура
19.10-23.10
Підготувати 12 запитань до спортивної вікторини з теми «Футбол». Назвати види змагань з легкої атлетики. Вправи для самостійного виконання. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY
Виконати тести за посиланням join.naurok ua код доступу: 400412 до 30 квітня; 321165; 268050 до 07 травня.
Образотворче мистецтво
20.10
Тема: Засоби виразності графіки. Автопортрет. (с.46-51)
Практичне завдання: Автопортрет
Українська мова
19.10
Тема уроку: Лексична помилка та умовне позначення її (практично). Тлумачний словник. Тренувальні вправи
Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал на с. 35.
Виконати вправи 68 та 69 (с.36)
20.10
Тема уроку: Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів
Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал про синоніми на с. 38. Виконати вправу 77 (с. 38-39)
21.10
Тема уроку: Групи слів за значенням. Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів
Домашнє завдання: Прочитати на с. 41 про ознаки антонімів та їхню роль у мовленні. Виконати вправу 95 (с. 43)
23.10
Тема уроку: Групи слів за значенням. Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів
Домашнє завдання: Вивчити правила на с. 44. 1.Виконати вправу 105 (с.46). 2.Скласти 2 речення із словом ключ так, щоб відповідне слово виступало омонімом.
Українська література
19.10
Тема уроку: Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях.
Літературні казки. Іван Франко. Дитинство письменника. І.Франко – казкар (зб.»Коли ще звірі говорили»). Виразне читання епізодів казки «Фарбований лис».
ТЛ: літературна казка.
Домашнє завдання: Прочитати статтю “Учитель української нації” на с. 67-68. Прочитати та скласти план до казки “Фарбований лис” (с.69-71)
23.10
Тема уроку: Зміст казки, головні і другорядні персонажі. Образ Лиса, риси його характеру. Особливості літературної казки, її відмінність від народної.
ТЛ: мова автора і мова персонажів, прозова мова, автор твору (повторення)
Домашнє завдання: Вивчити літературні терміни «головний персонаж» та «другорядні персонажі» (с. 75). Дати відповідь на запитання: «Кого висміяв І.Франко в казці «Фарбований Лис?»
Англійська мова
21.10
Тема уроку:На уроці англійської мови. Wordorder. Удосконалення навичок говоріння
Домашнє завдання:Виконати вправу 4, ст.39
22.10
Тема уроку:Частини мови. Удосконалення граматичних навичок.
Домашнє завдання:Виконати вправи 1-2, ст.41
23.10
Тема уроку:«Is itimportantto know a foreign language». Урок домашнього читання
Домашнє завдання:Виконати вправу 2, ст.45
Музичне мистецтво
20.10
Тема: «Як розповідає музика» с.36-41. Прочитати про зміни сили звучання у музиці. Динаміка. Форте, піано. Прослухати і заспівати пісню В. Лугового, Г. Гладкова «Пісня про чарівників»
УКРАЇНСЬКА МОВА
25.05
1. Будова слова й орфографія.
· Повторити вивчене на с.56-63, виконати вправи 514,515 (усно); 516-519 (письмово)
26.05
2. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.
· Повторити вивчене на с. 80-94; виконати вправи 521, 522 (усно); 523-528 (письмово)
27.05
3.Синтаксис і пунктуація.
Повторити вивчене про речення, виконати вправу 530.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
25.05
1. Позакласне читання №4. Твори про природу. Олена Пчілка «Сосонка»
· Прочитати оповідання Олени Пчілки «Сосонка», написати відгук на прочитаний твір.
· https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=62
28.05
2. Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
· Повторити літературознавчі терміни.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
25.05 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.
28.05 Парад літературних героїв
Англійська мова
Завдання 1
Виконати письмово: вправа 6 с. 229, вправа 1 с. 234, вправа 2 с. 235, вправа 5 с. 238
Читати: вправа 5 с. 231, вправа 3 с. 236, вправа 4 с. 237, вправа 1 с.239
Завдання 2
When do the Ukrainians celebrate these holidays? Match the dates and the holidays.
1. Christmas |
On the 9th of May |
2. Easter |
In March or April |
3. St. Valentine’s Day |
On the 24th of August |
4. Women’s Day |
On the 1st Sunday of October |
5. New Year’s Day |
On the 1st of January |
6. Day of Independence of Ukraine |
On the 1st of September |
7. Teacher’s Day |
On the 8th of March |
8. Day of Knowledge |
On the 7th of January |
9. Victory Day |
On the 14th of February |
Make a presentation of your favourite holiday. The following ideas will help you:
My name is _______________.
I live in ___________________.
My favourite holiday is _________________.
It is on the _____________________.
I always have a good mood on this day.
I prepare beforehand for this holiday. I ________________________.
On this day I _________________________.
I love this holiday because it is ____________________________.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тема: Узагальнення до курсу. Виконати завдання ( у Viber)
МАТЕМАТИКА
25.05.20р. стор.124,
впр.264,265,246,247.
26.05.20р. Підсумкова контрольна робота
стор.131, контр. робота №10(усі завдання)
https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/1148-matematika-zbirnik-zadach-5-klas-merzlyak-2013
РОБОТУ ПІДПИСАТИ І ОБОВ ЯЗКОВО ВКАЗАТИ ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ Я, Вислати мені у Вайбер згідно розкладу уроків.
27.05.20р. Аналіз контрольної роботи.
29.05.20р. стор.123,впр.248-252.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-za-ii-semestr-392180.html
ПРИРОДОЗНАВСТВО
27.05
Тема: Узагальнення знань.
Виконати завдання у друкованому зошиті сторінка 77-78.
29.05
Тема: Екскурсія до природничого музею.
https://www.youtube.com/watch?v=ae6g0XdLjyw
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Підсумковий урок. Професія перукар. І.Б.Ж.Д. (26.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу. Прослухати і
заспівати вивчені пісні. Пройти тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
29.05
Тема: Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік. (подія 34-35)
Віртуальна екскурсія художніми музеями України. https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
РІДНИЙ КРАЙ
ОХЕ
Узагальнення. Акція милосердя. Підсумковий урок. (28.05)
АНГЛІЙСЬКА МОВА
УКРАЇНСЬКА МОВА
18.05
1. Діалог. Тире при діалозі.
· Опрацювати теоретичний матеріал на с. 183, виконати вправи 495-498
· Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/testing/fa044af0-2f6d-465e-8459-0074c577d084
19.05
2. Тренувальні вправи. Тире при діалозі.
· Повторити вивчене на с. 183, виконати вправи 499, 500
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/d52c1150-e3e4-4499-ba2a-5ea646910b2e
20.05
3. Контрольна робота (тестові завдання). Пряма мова. Діалог.
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/afc8bc07-fa08-4511-9489-023a3ef0f5bd
·
21.05
4. Повторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія.
· Написати вправи 508-511
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/914c5608-8805-4e42-bb9e-8a73daa08166
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
18.05
1. Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець».
· Дочитати оповідання «Сіроманець», скласти своє закінчення історії про дружбу Сашка й Сіроманця.
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/1c8e6db5-776f-4464-b690-833fe9c980a0
21.05
2. Контрольна робота (тестові завдання). Рідна Україна. Світ природи (творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського).
· Виконати тестові завдання за посиланням : https://naurok.com.ua/test/testing/dcd73cf2-05bf-4787-b74b-ac182b6e0ac4
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
18.05 Онлайн контрольна робота «Сучасна література. У колі добрих друзів»
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=441304
ВИКОНАТИ ДО 15:00 ОБОВЯЗКОВО !!!!!!!!!!!
21.05 УПЧ Джеремі Стронг «Розшукується ракета на чотирьох лапах»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
19.05
Тема: Узагальнення із теми 6. Виконати завдання ( у Viber)
МАТЕМАТИКА
https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/1148-matematika-zbirnik-zadach-5-klas-merzlyak-2013
18.05.20р. стор.120, впр.218-223;
19.05.20р. стор.121, впр.229 ,230, 233 ,234 ,239;
20.05.20р. стор.123, впр.253-257;
22.05.20р. стор.124, впр.258-263.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Захист індивідуального проекту.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
20.05
Тема:Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі.
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=BI1AJqsR8cg
https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ
https://www.youtube.com/watch?v=uZg4szzRwTw
Домашнє завдання
Виконати завдання з друкованого зошита сторінка 76.
Опрацювати параграф підручника 48
22.05
Тема:Практичне заняття: № 13. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
Мета: проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості,
запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.
Обладнання й матеріали: зображення рослин і тварин району проживання, чисельність яких зменшилася, фотографії із зображенням наслідків екологічних проблем своєї місцевості.
План проведення дослідження
1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.
2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості(можна сфотографувати).
3. Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Предмети догляду за волоссям. Засоби догляду за волоссям. І.Б.Ж.Д. (19.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
20. 05.
Тема: Назустріч канікулах. Підсумковий урок.
с. 172-175. Дати відповіді на 4 види питань с. 172-174.
Прослухати і заспівати пісню Н. Май «Я бажаю вамдобра». Пройти тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
22.05
Теми: Особливості побудови багатофігурної композиції. Побутовий жанр.
(подія 33)
Практичне завдання:виконати одну із композицій на такі сюжети: прибуття зорельота, зустріч із космічної подорожі або сімейний портрет на космодромі.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
РІДНИЙ КРАЙ
ОХЕ
Ісус Христос-Спаситель душі і тіла. Сліпий край дороги (Мт. 10:46-52) Повторення вивчених тем (14.05)
УКРАЇНСЬКА МОВА
12.05
3. Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченні з прямою мовою.
· Опрацювати теорет. Матеріал на с. 179-180, виконати вправи 491-493
· Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/testing/9a122119-e1cf-40a7-9bae-c2522addf387
13.05
4. Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченні з прямою мовою.
· Повторити вивчене на с. 179-180, написати невелике оповідання або казку за поданим початком у вправі 503.
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/be8713ed-d04b-4a1b-ac18-25a1e15ecd61
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
14.05
2. Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка – головного героя твору.
· Прочитати оповідання «Сіроманець» с. 233-245, поміркувати над запитаннями на с. 242 і 245.
· https://naurok.com.ua/test/testing/343d4cd0-4056-4f42-9fb0-2c893e055822
· Подивитися фільм «Сіроманець» (1989), режисер П. Марусик
https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
14.05 Елементи фольклору у казці «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в Суботу» Повторити вивчене, підготуватися до онлайн контрольної роботи 18.05!!! За темою «У колі добрих героїв»
АНГЛІЙСЬКА МОВА
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
12.05
Тема: Практичне заняття. Родинні традиції та свята.
Скласти розповідь про родинні традиції та свята. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=waythrd6wlU
МАТЕМАТИКА
https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/matematika-5-klas-merzlyak-2018-ukr
12.05.20р.
п.3,впр.45-55;
13.05.20р. п.4, впр.90-105;
15.05.20р. впр.1195-2002,
ІНФОРМАТИКА
Тема: Виконання індивідуального проекту.
Тема навчального проекту «Народний календар»
1.Опрацювати § 28-31
2. Робота з проектом.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
13.05
Тема «Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. Зміни в природі,
що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини»
Виконайте наступні
завдання:
1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§45,46).
2. Перегляньте відеофрагменти:
Джерело 1 –
Людина – частина природи.
Джерело 2 – Як
пов’язані здоров’я і довкілля людини.
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) наведи приклади впливу людини на природу.
б) як на людину впливає жива і нежива природа?
в) поясни, як ти розумієш вислів «людина – частина природи»?
15.05
Тема уроку «Охорона природи. Червона книга України».
Практична робота № 2 «Складання Червоної книги своєї місцевості». (сторінка 210 у підручнику , написати у зошиті)
1.Опрацювати параграф 47,звернути увагу на рубрику « Скарбничка знань»(с.210 підручник).
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Об'єкт проектної діяльності: здоров'я та краса мого волосся. Зовнішній вигляд волосся і стан здоров'я людини. Типи волосся. Фактори, що впливають на стан волосся. І.Б.Ж.Д. (12.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
13.05.
Тема: «Музика і хореографія» с.168-171. Прочитати про хореографію, розглянути «квітку танців», ознайомитись з біографією Йоганна Штрауса ІІ. Прослухати і заспівати пісню Т.Демчук, І.Тарнавської «Світ шкільний». Виконати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
15.05
Тема: Робота художників у кіно. Види кіномистецтва. (подія 32)
Практичне завдання: намалювати кадри до кінофільму про космічну подорож.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
РІДНИЙ КРАЙ
ОХЕ
Ісус Христос-Спаситель душі і тіла. Сліпий край дороги (Мт. 10:46-52) Повторення вивчених тем (14.05)
УКРАЇНСЬКА МОВА
04.05
1. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
· Опрацювати теоретичний матеріал с.173-174.
· Виконати вправи 470-472 (усно); 474-476 (письмово).
05.05
2. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
· Вивчити теоретичний матеріал на с.176;
· виконати вправи 477,478 (усно), 479-482 (письмово);
· https://naurok.com.ua/test/5-klas-skladne-rechennya-test-1-323342.html
· Повторити вивчене про звертання, вставні слова, однорідні члени речення.
06.05
3. Контрольна робота (тестові завдання). Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами та сполученнями слів. Складні речення.
· Виконати розбір складних речень вправи 483 за схемою на с. 178
· Виконати тестові завдання за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/testing/c7731b99-2f30-4d08-aa80-59e264a10d0a
https://naurok.com.ua/test/testing/5692f7ff-2bc0-4a62-bc86-1c0c8b9e403f
https://naurok.com.ua/test/testing/caf8dfdf-23eb-4b55-855f-9b14034a21d2
07.05
4. Пряма мова. Розділові знаки в реченні із прямою мовою.
· Вивчити правило на с. 179-180, виконати вправи 487-490
· Виконати онлайн тест : https://naurok.com.ua/test/testing/c0a775ae-041e-46e8-9126-7994683948f1
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
04.05
1. Григір Тютюнник.. Допитливий, добрий, чуйний хлопчик Олесь в оповіданні «Дивак», його жага пізнати загадковий світ природи, вміння уявляти та фантазувати.
· Написати листа героєві оповідання «Дивак» - Олесю або придумати і записати своє закінчення оповідання (1-1,5 с.)
· Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/testing/13446162-2070-4db8-98ad-c9c879b8a5ab
07.05
2. Микола Вінграновський. Коротко про автора. «Сіроманець» - захоплива й драматична повість про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм твору.
· Прочитати біографію Миколи Вінграновського на с. 225-226.
· https://www.youtube.com/watch?v=2eq103wci98
· Прочитати оповідання «Сіроманець» с. 227- 233.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
04.05 Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботник повертається в суботу»
07.05 Яскравість художнього світу у творі «Машина для здійснення бажань»
АНГЛІЙСЬКА МОВА
ЗАВДАННЯ 1
ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО: ВПРАВА 1 С. 194 (1,2, 3, 4 ПИТАННЯ), ВПРАВА
4 С. 196 (А: 1, 2, 3 ПИТАННЯ)
ЧИТАТИ: ВПРАВА 2 С.194, ( ВИПИСАТИ У ЗОШИТ НЕВІДОМІ СЛОВА ТА
ПЕРЕКЛАСТИ ЇХ) ВПРАВА 3 С.195 ВПРАВА 5 С. 196.
ПЕРЕКЛАСТИ ТА ВИВЧИТИ СЛОВА С. 196. СКЛАСТИ ІЗ ДАНИМИ
СЛОВАМИ РЕЧЕННЯ.
ЗАВДАННЯ 2
ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
05.05
Тема: Наука та медицина. Прочитати § 28 ст. 194-201. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=kTBzKrAGPsQ
МАТЕМАТИКА
04.05.20р. Контрольна робота
стор.131;
https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/1148-matematika-zbirnik-zadach-5-klas-merzlyak-2013
05.05.20р.
п.25,п.26, впр.723-730;
06.05.20р. п.27,впр.747-752;
08.05.20р. п.28,впр.753-760,
https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/matematika-5-klas-merzlyak-2018-ukr
ІНФОРМАТИКА
Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту.
Тема навчального проекту: «Народний календар»
1.Опрацювати § 28-31
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=0YfSIHO6rvk
3.Переглянути зразок проекту
4.Скласти сценарій за зразком проекту
ПРИРОДОЗНАВСТВО
06.05
Практичне заняття №12 «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості»
Перед виконанням завдань перегляньте відеофрагмент:
https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw – Отруйні рослини, гриби, тварини.
Мета: навчитись розпізнавати найпоширеніші
та отруйні рослини, гриби і тварини своєї місцевості; удосконалювати навички роботи з додатковими джерелами
знань; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання: зображення (фотографії, малюнки)
рослин, грибів, твариннауково-популярна література.
ХІД РОБОТИ
1. Напиши назви найпоширеніших рослин, грибів і тварин своєї
місцевості.
Ліс:
Річка та озеро:
Болото:
Лука:
2. Які гриби називають умовно їстівними?
3.З переліку випиши отруйні гриби, рослини і тварини: липа
серцелиста, жовтець їдкий, тарантул південноросійський, павук-сріблянка, мухомор червоний, паслін
солодко-гіркий, мідянка, печериця, гриб-зонтик, молочай, бліда поганка, богомол звичайний, конвалія травнева, п’явка
медична, пижмо звичайне, кліщ собачий, лисичка несправжня, білий боровик.
Зроби висновок до практичного заняття.
1. Чому людині потрібно знати про отруйні гриби, рослини, тварини?
08.05
Виконайте завдання .
Варіант 1
І рівень
1. У якому середовищі життя проживають муха, горобець, білка?
а) наземно-повітряне;
б) ґрунтове;
в) водне.
2. Які пристосування має кріт звичайний, щоб жити у ґрунті?
а) добрий зір, нюх і слух;
б) тіло овальне, риючі кінцівки;
в) довгі тіло і кінцівки.
3. Від якого джерела світла залежить життя на планеті Земля?
а) вогонь;
б) Місяць;
в) Сонце.
4. Укажіть посухостійку рослину.
а) калюжниця болотна;
б) конвалія лісова;
в) ковила степова.
5. Виберіть теплолюбну рослину.
а) овес і льон;
б) кедр і модрина;
в) диня і персик.
6. До денних тварин належить…
а) дятел строкатий;
б) сова вухата;
в) кажан звичайний.
7. До тіньолюбних рослин належить…
а) копитняк;
б) сосна;
в) береза.
8. Укажіть хижих тварин.
а) кабан, ведмідь, їжак;
б) гусінь, снігур, козуля;
в) сова, лисиця, яструб.
9. Людина захворіла на туберкульоз. Який організм спричиняє цю
хворобу?
а) отруйний гриб;
б) паличкоподібна бактерія;
в) одноклітинна тварина.
10. Яке співіснування організмів вигідне обом?
а) синиця займає гніздо дятла;
б) вівсянка годує пташеня зозулі, яке більше за неї;
в) сойка живиться плодами горобини.
ІІ рівень
11. Установіть відповідність між парами організмів та видами співіснування.
1 карась і щука
2 гриб-трутовик і береза
3 джміль і конюшина
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
12. Розташуйте рослини в послідовності їх цвітіння від весни до пізньої осені: пізньоцвіт осінній, підсніжник білий,
липа серцелиста, кульбаба лікарська.
ІІІ рівень
13. Наведіть приклади пристосування організмів до змін пір року,
опишіть їх.
ІV рівень
14. Поясніть, як відрізнити тварини від грибів.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Оздоблення виготовленого виробу. І.Б.Ж.Д. Виготовлення виробу. Підготовка виробу до виставки. Презентація виготовлених виробів (05.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
06.05.
Тема: «Музика і циркове мистецтво» с.164-167. Прочитати про цирк с.164-165. Розглянути ілюстрації до теми с. 166-167. Заспівати пісню Є. Крилатова «Крилата гойдалка». Виконати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
08. 05.
Тема: Види театрів. Особливості оздоблення сцени театрів. Роль художника в театрі.
Практичне завдання: намалювати сцену з декораціями до святкової вистави на космічну тематику.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
07.05.2020
Тема: Безпечна поведінка під час сильного вітру, грози і підтоплення.
Прочитати і вивчити правила поведінки під час стихійного лиха за посиланням:
https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/q/jw/b5hundtvjfoke5eoaoeshanifd2sujwq.pdf
Переглянути відео за посиланнями:
РІДНИЙ КРАЙ
07.05.2020
Тема: Взаємодія людини і природи.
Перегляньте відео:
УКРАЇНСЬКА МОВА
27.04
1. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами.
· Опрацювати теоретичний матеріал с.169-170;
· Ознайомитись із вправами 457-459 (усно);
· Виконати письмово вправи 461,462.
28.04
2. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами.
· Повторити теоретичний матеріал на с.169-170;
· виконати вправи 463-465 (письмово);
· виконати розбір двох простих речень із вп. 459 за схемою на с. 171
· https://naurok.com.ua/test/testing/0e775779-02bf-455f-9ad2-ece01a7f6326
29.04
3. УРМ №24. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).
· Опрацювати тему «Адреса» на с. 178-179;
· виконати вправи 484, 485.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
27.04
1. Максим Рильський «Осінь-маляр із палітрою пишною…» - єдність у поєзії людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям.
· Подивитися в інтернеті репродукції картин українських художників про дощ та осінь; а також прослухати цикл «Пори року» Вівальді та Чайковського;https://www.youtube.com/watch?v=LyILGxjmJAo https://www.youtube.com/watch?v=o3XwfX-dPz4
· Поміркувати на віршем Максима Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…», письмово відповісти на запитання с. 211.
· https://www.youtube.com/watch?v=kyKDKXofp18
· https://www.youtube.com/watch?v=EdSz2pMTgq8
30.04
2. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак» - ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.
· Прочитати біографію Григора Тютюнника на с. 214-215.
· Прочитати оповідання «Дивак» с 216- 224
· https://www.youtube.com/watch?v=KKBj17GVs3U
· https://www.youtube.com/watch?v=5tzOXABke2w
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
27.04 Туве Янсон “Капелюх чарівника”(прочитати казку,переглянути мультфільм)
30.04 Персонажі твору “Капелюх чарівника”
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
Написати міні-твір на одну із тем:
1) What is your favorite holiday?
2) Which season do you like the most?
Завдання 2
Виконати письмово: вправа 1с. 184, вправа 3 с. 184.
Завдання 3
Читати та перекласти вправа 5 с.158
Завдання 4
Перекласти слова с. 185 та записати їх у словник.
Завдання 5
Переглянути відео та виписати у зошити слова , які подаються.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
28.04
Тема: Наука та освіта. Прочитати § 27 ст. 187-193. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=DlV64Q9Cm10
https://www.youtube.com/watch?v=njqkVJBlIII
МАТЕМАТИКА
27.04.20р. п.38,
стор.245, впр.
2- 7;
28.04.20р. п.38, впр.1114- 1120;
29.04.20р. п.38,впр.1121- 1127.
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html
ІНФОРМАТИКА
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема : «Екосистеми»
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника (§43,44).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM – Екосистеми. Структура екосистеми.
https://www.youtube.com/watch?v=4V6d2Szu0-I – Екосистема лісу.
https://www.youtube.com/watch?v=-uKodCuMnb4 – Екосистема степу.
https://www.youtube.com/watch?v=BapB3c5r48w – Екосистема річки.
https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA – Екосистема болота.
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) що таке екосистема?
б) з чого складається екосистема?
в) яка роль природних екосистем у природі та житті людини?
г) наведи приклади штучних екосистем.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Стрибки на скакалці.
2.Присідання на обох ногах.
3. Вправи для розвитку м`яз черевного пресу, сили.
4.Вправи на розслаблення.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Створити ескізний малюнок для виготовлення виробу. Підібрати схему для плетіння. І.Б.Ж.Д. Сплести нескладний малюнок до схеми. (28.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Музика в кіно» с.158-163. Записати в зошит : термін «кіно», елементи кіно – с.158, про композитора Євгена Крилатова – с.160. Прослухати і вивчити пісню Ю. Ентіна, Є. Крилатова «Крилата гойданка», розв’язати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
30.04.2020
Тема: Стихійні лиха
Переглянути презентацію та виписати у робочий зошит основні визначення та поняття.
https://naurok.ams3.digitaloceanspaces.com/uploads/files/69982/26923.ppt
РІДНИЙ КРАЙ
30.04.2020
Повторити все про населення рідного краю та його господарську діяльність.
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Страждання Ісуса Христа. Розп'яття Ісуса Христа. Воскресіння Христове. (30.04)
УКРАЇНСЬКА МОВА
21.04
1. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
· Опрацювати теоретичний матеріал с.167, скласти вітальну листівку до Великодня з використанням звертань.
· https://learning.ua/mova/piatyi-klas/utvoriuiemo-zvertannia-z-imennyka
22.04
2. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
· Повторити теоретичний матеріал на с.167, виконати вправу 456 (письмово); виконати завдання за посиланням: https://learning.ua/mova/piatyi-klas/hra-zakinchennia-u-zvertanniakh
23.04
3. УРМ №23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
Опрацювати теоретичний матеріал на с.172 , виконати вправи 467 – 468 (усно); написати листа другу або подружці, мамі або татові, використовуючи звертання та вставні слова.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
23.04
1. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи в поезії «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»).
· Прочитати короткі відомості про М. Рильського на с. 209, вивчити напам’ять поезію «Дощ».
https://www.youtube.com/watch?v=16WTD5KlPkM
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Персонажі твору «Комета прилітає»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
21.04
Тема: Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер. Повторити §25, прочитати § 26 ст. 180-186. Переглянути матеріал https://agropolit.com/selskij-revizor/442-silskiy-revizor-volodkova-divitsya
МАТЕМАТИКА
21.04.20р. Контрольна робота (сфотографувати і вислати мені у вайбер) стор.129. К.р.7(усі
завдання)
http://www.yangteacher.ru/pidruchnik-matematika-zbirnik-zadach-5-klas-merzlyak/
22.04.20р. п.37,впр.1076-1082;
24.04.20р. п.38,1107-1113.
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html
ІНФОРМАТИКА
Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженнями. Практична робота. Підсумковий урок з теми «Алгоритми та програми»
1. Виконайте практичну роботу:
Завдання «Павутиння»
1.Склади проект за пропонованим сюжетом: спрайт малює сітку павука
2.Створи новий проект, задай його виконавця на свій вибір
3.Намалюй засобами Скретч павутину павука використовуйте цикли
4.Збережи проект з іменем Прізвище-Павук
2. Пройти тест за посиланням (коли завантажиться сторінка , натисніть кнопку тестування, після завершення результати тестування скидаєте у групу Viber (скріншот)).
https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-5-kl-z-temi-algoritmi-ta-programi-8615.html
ПРИРОДОЗНАВСТВО
22.04
Тема: Грунтове середовище життя.
Перегляньте презентацію
Домашнє завдання.
Опрацювати параграф підручника 42
Виконати завдання у зошиті на сторінці 70
24.04
Тема: Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.
Опрацюйте параграф 43
1. Перегляньте презентацію
https://naurok.com.ua/vzaemozv-yazki-mizh-organizmami-168378.html
2. Дайте визначення поняттям:
а) угрупування;
б) чинники живої природи;
в) харчові зв'язки або ланцюги живлення;
г) ярусність рослин в лісі.
3. Виконати завдання у зошиті на сторінці 71
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Нахил уперед з положенням сидячи (см).
3. Стрибкові вправи, багато скоки.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Утворення візерунків: ромб, куля, сердечко. Вибір моделі виробу для виготовлення.
І.Б.Ж.Д.(21.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Середа – 22.04.
Тема: «Музика в театрі» с.154-157. Записати в зошит зі с.155 - схему «Театральне мистецтво», різновиди театрів, що таке театр; зі с.156 –термін «балет». Повторити пісню Ю. Ентіна, Г. Гладкова «Пісенька друзів», с.152-153.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
24.04. Тема: Циркове мистецтво. Професії, костюми циркових акторів. Роль художника в оформленні циркової вистави.
Практичне завдання: намалювати композицію «Улюблений цирковий номер».
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
23.04.2020
Тема: Безпечне довкілля
Виготовити саморобку для повторного використання пластикових упаковок.
Рідний край
23.04.2020
Скласти розповідь про архітектурні пам’ятки свого села.
Англійська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА
13.04
1. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
· Опрацювати теоретичний матеріал с.165, скласти й записати план тексту «Історія книжки», дати відповіді на запитання на с. 166.
14.04
2. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
· Вивчити теоретичний матеріал на с.167, виконати вправи 449, 450 і (усно), 451 і 452 (письмово)
15.04
3. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
· Повторити теоретичний матеріал на с.167 , виконати вправи 453 – 455 (письмово)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
13.04
1. Література рідного краю. Рідна земля у поезії поетів-краян ( Володимира Вихруща, Ганни Костів-Гуски, Степана Будного).
· Прочитати поезії поетів-краян (на вибір), один із віршів вивчити напам’ять.
16.04
2. РМ №4. Письмовий твір у формі есе «Великий світ природи і людини» ( за творами Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)
Написати твір у формі есе «Великий світ природи і людини»
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
13.04. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі на казковій Шоколадній фабриці містера Віллі Вонки.
16.04. Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
14.04
Тема: Праця і господарство: колись і сьогодні. Опрацювати §25 с. 172-179
Переглянути відеоролики
https://www.youtube.com/watch?v=zhErATp6Kt0
https://www.youtube.com/watch?v=cqP2fPYfVmY
МАТЕМАТИКА
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html 13.04.20р. впр.
1022,1023,1037,1038;
14.04.20р.
впр.977,881,1011;
15.04.20р. п.37,
впр.1067, 1068, 1069,
1070;
17.04.20р. п.37, впр.1071,1072,1073,1074.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Алготирми з розгалуженнями.
1. Опрацювати § 26-27
2. Створити проект за зразком
https://drive.google.com/file/d/1lnb1xtX__P5-nYeOZ52qOPbIjMl3Nquy/view
3. Виконати інтерактивні вправи за посиланням:
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Опрацюйте параграф підручника 41 сторінка 176
Тема : Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.
1. Дайте відповіді на питання.
— Які особливості водного середовища життя?
— Які організми живуть у воді?
— Які адаптації мають організми, що живуть у воді?
Перегляньте презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vodne-seredovische-19009.html
Творче завдання: підготувати презентацію «Водні рослини моєї Батьківщини».
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Нахил уперед з положенням сидячи (см).
3. Стрибкові вправи, багато скоки.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Виготовлення виробів з бісеру. Плетіння узорів з бісеру на дротяній основі.
Виготовлення брелка, браслета. І.Б.Ж.Д.(14.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
15.04. Тема: «Музика і візуальні види мистецтва» с.148-153. Записати в зошит про композиторів - с.149, 150, види мистецтва. Вивчити пісню Ю. Ентіна, Г. Гладкова «Пісенька друзів», с.152-153.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
17.04. Тема: Головні виражальні засоби абстрактного живопису.
Практичне завдання: створити абстрактну картину.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
16.04.2020
Створити пам’ятку «Правила спілкування з незнайомими людьми».
Рідний край
16.04.2020
Написати міні-проєкти на вибір «Професія моїх батьків», «Можливі туристичні маршрути у своїй місцевості».
Англійська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА
06.04
1. Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації». Словосполучення. Речення. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина.
Повторити теоретичний матеріал с.146-152, виконати тестові завдання.
07.04
2. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і ). Кома між однорідними членами.
Вивчити теоретичний матеріал на с.159, виконати вправи 426, 427 і 428(усно), 429 і 432 (письмово)
08.04
3. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і ). Кома між однорідними членами.
Повторити теоретичний матеріал на с.159-160 , виконати вправи 433 -435 (письмово)
09.04
4. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченні з однорідними членами.
Опрацювати теоретичний матеріал на с.162-163. Виконати вправи 436, 438 (усно); 437- 440 (письмово)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
06.04
1. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання «Лось» - порушення теми добра і зла у творі.
Прочитати короткі відомості про Є. Гуцала ( с. 199-200). Записати з підручника і вивчити визначення терміна: оповідання. Прочитати оповідання «Лось»( с. 200-203), поміркувати над питаннями на с.203.
09.04
2. Євген Гуцало. Оповідання «Лось». Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра.
Дочитати оповідання «Лось» (с. 204-207); письмово скласти план твору та написати продовження цього оповідання від імені хлопчиків.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Практичне заняття. Дослідження з історії родини, підготувати презентацію родового дерева.
Повторити параграфи 21-24 і пройти тестування (посилання у Viber)
МАТЕМАТИКА
06.04.20 р. стор.232, п.36,впр. 1041, 1042,
1043,1044,1045;
07.04.20 р. стор.232,п.36, впр.1046, 1047, 1048,1049,1050;
08.04.20 р. стор.232,п.36, впр.1051, 1052, 1053,1054,1062;
10.04.20 р. стор.232,п.36, впр.1063, 1064,1065, 1055
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html
ІНФОРМАТИКА
Тема: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота.
Виконати завдання.
Задайте виконавцю такі координати щоб він намалював квадрат кожну сторону різним кольором притому використати команди: повторити, перемістити, повернути ,очистити, задати розмір олівця, змінити колір олівця
ПРИРОДОЗНАВСТВО
08.04
5 клас
Тема: «Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя»
Виконайте наступні
завдання:
1. Перечитайте параграф підручника (§40).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 –
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) які умови існування у наземно-повітряному середовищі;
б) наведи приклади пристосування організмів до життя у наземно-повітряному середовищі;
в) які умови життя у організмів у водному середовищі;
г) назви рослини і тварини водного середовища;
ґ) які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі;
д) як пристосувались мешканці ґрунту до життя у ньому.
10.04.
Контрольна робота «Планета Земля як середовище життя організмів» 5 клас
1. Укажіть найменшу складову організму рослини.
А орган; Б квітка; В клітина; Г листок
2. Що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?
А живляться рослинами; Б активно рухаються; В мешкають у лісі; Г утворюють органічні речовини з неорганічних
3. Який ряд утворений лише назвами організмів?
А півень, скеля, очерет
Б конвалія, оса, карась
В коник, Сонце, лелека
Г зозуля, бінокль, пісок
4. Укажіть ряд, в якому перелічені властивості організмів.
А звук, блиск, живлення
Б об'єм, бінокль, пісок
В муха, Місяць, лебідь
Г ріст, подразливість, рух
5. Яка речовина необхідна рослинам для дихання?
А вода; Б кисень; В хлорофіл; Г вуглекислий газ.
6. За якою ознакою тварини відрізняються від рослин?
А дають потомство; Б реагують на подразнення; В живляться готовими органічними речовинами; Г утворюють органічні речовини з неорганічних.
7. Які організми забезпечують киснем мешканців нашої планети?
А гриби; Б хижаки; В зелені рослини; Г рослиноїдні тварини.
8. Світло – важливий чинник середовища. Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі?
А рух; Б дихання; В утворення в рослинах органічних речовин із неорганічних;
Г випаровування води.
9. Установіть відповідність між грибами та групами, до яких вони належать.
1
маслюк
А паразитичні
2
сажка
Б отруйні
3 мухомор
В їстівні
Г одноклітинні
10. Установіть відповідність між організмами і його пристосуванням до холодної пори року.
1 їжак А скидає листя
2 лелека Б впадає у сплячку
3 верба В відлітає у теплі краї
Г змінює забарвлення хутра
11. Які речовини необхідні людині для дихання і живлення? Звідки вона їх отримує?
12. Яке значення бактерій у природі та житті людини?
13. Які пристосування до змін пір року мають рослини?
14. Як пристосовуються до холодної пори року тварини?
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Нахил уперед з положенням сидячи (см).
3. Стрибкові вправи, багато скоки.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Презентація виготовленого виробу. Визначення собівартості затрачених матеріалів. І.Б.Ж.Д.(07.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
08.04. Тема: «Музика і слово».с.144-147. Записати в зошит схему «Література і музика» - с.145, термін «романс» - с.146. Повторити пісню О. Вратарьова, О.Злотника «Школярі-школярики», с.142-143.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
Ілюстрація. Техніки ілюстрацій. Етапи роботи над ілюстрацією. (подія 28)
Створити ілюстрацію до літопису із зображенням козака.
Рідний край
09.04.2020
Написати практичну роботу «Комплексна характеристика свого населеного пункту»
Основи здоров’я
09.04.2020
Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.
УКРАЇНСЬКА МОВА
30.03
1. Другорядні члени речення. Означення.
Повторити теоретичний матеріал на с.152 , виконати вправи 408, 410, 415
31.03
2. Другорядні члени речення. Обставина.
Вивчити теоретичний матеріал на с.155 , виконати вправи 416 і 417 (усно), 419 і 421 (письмово)
01.04
3. Другорядні члени речення. Обставина.
Повторити теоретичний матеріал на с.155 , виконати вправи 424 , 425 (письмово) й тестові завд. на с.158
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
30. 03
1. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи в поезії « Не бував ти у наших краях!»
Прочитати короткі відомості про П. Тичину ( с. 194-195), поміркувати над питаннями на с. 195.
Записати з підручника і вивчити визначення терміна: ліричний герой
02.04
2. Павло Тичина. Мелодійність віршів «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла».
Вдумливо прочитати поезії П. Тичини, вивчити напам’ять одну із них.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
30.03. Створити відгук про популярність повісті Л. Керрола ''Аліса в країні чудес’’(письмово)
02.04. Роальд Дал ''Чарлі і шоколадна фабрика’’ (переглянути у YouTube)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Прочитати §24. І словом, і пензлем або чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого ст. 166-171.
МАТЕМАТИКА
30.03 Впр.1016, 1017, 971;
31.03 Впр.1017, 1018, 972;
01.04 Впр.1019, 1020, 973;
03.03 Впр.1022, 1023, 974.
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html
ІНФОРМАТИКА
Тема: Цикли з умовую
Опрацювати § 26, ст. 226. Знати: як створити циклічний алгоритмз умовою у середовищі Скретч та вміти описувати умови в командах (група Датчик у середовищі Скретч)
ПРИРОДОЗНАВСТВО
01.04.2020 р.
Опрацювати тему: Чинники середовища життя на Землі. Сторінка у підручнику 162-166.Природознавство О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко.
03.04.2020 р.
1. Опрацювати тему: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Сторінка у підручнику 167-171. Природознавство О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко.
2. Напишіть у зошиті, які зміни відбуваються у рослин і тварин вашої місцевості в різні пори року.(Завдання 6 сторінка 172).
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Нахил уперед з положенням сидячи (см).
3. Стрибкові вправи, багато скоки.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Виготовлення писанки. Розпис писанки. І.Б.Ж.Д.
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Музика та інші види мистецтва». с.136-143. Вивчити пісню «Школярі-школярики».
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
Композиція в архітектурі. (ст.172-177). Намалювати ескіз мосту.
Рідний край
1. Опрацювати тему: «Культура і спорт у своїй області»
2. Написати проєкт на тему: «Відомі природні та культурні пам’ятки свого краю»
Основи здоров’я
Тема: Дитина в автономній ситуації.
1. Вивчити ризики:
- побутового травмування;
- телефонного та телевізійного шахрайства;
- проникнення в оселю зловмисників.
2. Написати дослідження «Обстеження безпеки своєї оселі.»
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Другорядні члени речення. Додаток.
ØВивчити теоретичний матеріал на с.150 , виконати вправу 406 та дібрати антоніми до виділених слів.
2. Другорядні члени речення. Означення.
Вивчити теоретичний матеріал на с.152 , виконати вправу 412(письмово) та 413 (усно)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Картини природи в поезіях Т. Г. Шевченка ( «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…»).
Вивчити напам’ять поезію «За сонцем хмаронька пливе…»,
Записати і вивчити визначення термінів: персоніфікація, ліричний твір.
2. Виразне читання поезій Т. Шевченка (на вибір).
Вивчити напам’ять поезію «Садок вишневий коло хати…».
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
1. Марина Цвєтаєва ''Книга в червоній палітурці''
АНГЛІЙСЬКА МОВА
· Виконати вправи письмово: 2 с.172, 3 с.173.
· Вивчити слова сторінка 173, 175.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Прочитати параграфи 21, 22, 23, скласти у зошиті короткі розповіді про М. Грушевського та В. Антоновича; прочитати уривки з історичних творів - Ст. 155-156, 162- 163.
МАТЕМАТИКА
16.03
Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів.
Виконати вправи № 871, № 873, № 884
17.03
Повторити правила множення десяткових дробів.
Виконати вправи № 917, № 919, № 942
18.03
Повторити правила ділення десяткових дробів.
Виконати вправи № 973, № 978, № 997
20.03
Розв’язування задач.
Виконати вправи № 1012, № 1015, № 1017
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Опрацювати тему: Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії. Сторінка у підручнику 152-155.Природознавство О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко.
Накреслити і заповнити таблицю у зошиті з підручника на сторінці 156.
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема «Звучить хор. Підсумковий урок». С.130-135. Повторити вивчені пісні.
ІНФОРМАТИКА
Опрацювати § 24. Виконати вправу 3 «Світлофор» та 4 «Заєць-художник», у середовищі програмування Scratch - https://scratch.mit.edu/
Тема: Цикли з лічильниками
Опрацювати §25. Вміти будувати блок схему циклічного алгоритму та застосовувати її у середовищі Скретч
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема:
Виготовлення писанки-мальованки. Підготовка яйця до розмальовування. Написання орнаменту на яйця.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1.Виконання вправ для розвитку швидкості і спритності.
2. Комплекс загальнорозвиваючих вправ.
3.Виконання стрибків у довжину з місця і скакалкою.
4. Виконання вправ на розвиток сили рук і ніг.
ОБРАЗОТВОРЧЕ НАВЧАННЯ
20.03
Тема: Архітектура як вид мистецтва. Особливості техніки паперової пластики.
Створити фантастичний будинок в техніці паперопластики.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
1.Узагальнення знань.
Повторити розділ «Соціальне благополуччя».
2.Тема: Пожежна безпека.
- Опрацювати матеріал у підручнику.
- Скласти пам’ятку «Правила особистої безпеки при пожежі.»
РІДНИЙ КРАЙ
-Законспектувати у зошит і вивчити основні види транспорту у своїй області.
- Написати міні-проєкт на тему: «Топ найкращих оздоровчих закладів у своєму краї»
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com