2020-2021 н. р.

Українська  література

07.09

1. Календарно-обрядові пісні. Головні календарні обряди. Різновиди народної обрядової пісні. Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой, біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочку до бору» (русальні).

Прочитати у підручнику про русальні пісні на с.18-20.

Українська мова

07.09                                                                                                           

1. Складання й розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування (вітання, знайомство й представлення) Повторити  розділові знаки при діалозі, виконати вправу 583 (письмово).

08.09

2. Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення.

 

Повторити вивчене про словосполучення і речення, виконати вправи  8, 10 (письмово)

Інформатика

07.09

Тема: Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми. Алгоритми з розгалуженням та повторенням.

1.     Переглянути відео за посиланням

·        https://www.youtube.com/watch?v=igtXkpwYtmY

·        https://www.youtube.com/watch?v=surhXoElybA

·        https://www.youtube.com/watch?v=surhXoElybA

 

2.     Скласти лінійний алгоритм у середовищі програмування Scratch

Математика

https://4book.org/photo/5770/ed14/eef8/887b/01c0/3dc7/big_25794.jpg?146701851

07.09

 Відсоток.Впр.253, 254,255.

Дом.завд.: впр.256,257

08.09

 Розв'язування задач на знаходження числа за його відсотками.Впр.258,259,260.

 

Дом. завд.: Впр.261,262,263.

Музичне мистецтво

08.09

 

Тема:«Жанрова палітра музичного мистецтва» с. 6-11. Прочитати про музичні жанри і їх види. Виписати в зошит термін «Музичний жанр». Ознайомитись з біографією Е. Гріга. Прослухати і заспівати пісню К.Ібряєва, Г.Струве «Шкільний корабель». Виконати тести до теми.

Фізична культура

07.09 - 08.09

1. Ранкова гімнастика до 5хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість можна на вулиці).

2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз; хлоп. -19 -25 раз; дівч. 18 -20 разів.

3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи - 12 - 15 повторень;

 

4. Виконати вправи для профілактики правильної постави. Виконувати щодня

Українська мова

16.09                                                                                                 

1.  Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення.

Повторити вивчене про словосполучення і речення, виконати вправи  9, 10 (письмово)

17.09

2. Основні орфограми та пунктограми.

Повторити правила вживання апострофа, мякого знаку, спрощення в групах приголосних. Виконати вправи 24 та 30 (с. 14).

 

Українська  література

17.09

2. Пісні літнього циклу: «Заплету віночок», «Ой вінку, мій вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські).

 

Прочитати купальські пісні . Записати від родичів легенду, яка повязана зі святом Купала.

Зарубіжна література

16.09

Міф про Прометея. Грецькі міфи.

18.09

Міфи про Геракла

Географія

16.09

Тема уроку:Уявлення про форму Землі. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птоломея. 

Посилання на відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=CL5XoF7gTjA

Домашнє завдання:

 

Опрацювати параграф 3 ст. 17-20

Математика

16.09

https://4book.org/photo/5770/ed14/eef8/887b/01c0/3dc7/big_25794.jpg?146701851

Контрольна робота.

Дом.завд.:Повтор. табл.множення.

18.09

.Аналіз контр.роботи.Дільники та кратні натурального числа.П.1,впр.3, 4.

 

Дом.завд.: п. 1,впр.5, 6.

Англійська мова

16.09

Вправа 4 с.8 письмово, записати у словник слова вправа 3 с.4

18.09

 

Вправа 3 с.13 письмо, вивчити слова с.13

Біологія

17.09

Тема: «Методи біологічних досліджень організмів.» У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-metodi-biologichnih-doslidzhen-organizmiv-25451.html

Д.З. : Опрацювати § 4, ст.. 11 – 12.

Історія України

17.09

Тема: Заняття та спосіб життя первісних людей. Опрацювати пр.4,ст.15.

 

Всесвітня історія

Образотворче мистецтво

   17.09

Тема: Анімалістичний жанр. Зображення тварин. (с.8-13)

https://www.youtube.com/watch?v=9rvDIiQrR0U

Практичне завдання: Зображення тварин.

Основи християнської етики

17.09

Євангелія – основа Нового Заповіту. Автори  Євангелій. Час написання Євангелій. Особливості Євангелій від Матвія, Марка, Луки, Івана.

Трудове навчання. Технології.

18.09

Вибір форми закладки для книг. Вибір візерунку для вишивання. Складання орнаменту для виготовлення виробу. Виконання ескізного малюнка. 

Географія

19.10

Тема уроку: Масштаб та його види.

Домашнє завдання:

Опрацювати параграф 11 ст. 48-50.

Виконайте завдання 4 ст. 50

Географія

21.10

Тема уроку: Абсолютна і відносна висота місцевості, їх визначення за допомогою горизонталей та шкалою висот.

Переглянути відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=dv-3PX8D8Jo

Домашнє завдання:

Опрацювати відповідний матеріал у підручнику.

 Фізична культура

19.10-23.10

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hHi8c03nOYU&feature=share&fbclid=IwAR2mYYq234vZCrsWZE4x3xhWA0JfwpFTpWi   Записати основні правила поведінки на уроках фізичної культури дотримання яких гарантують Вашу безпеку.

Виконати тести за посиланням  join.naurok.ua   код доступу: 742011; 700246  до 30 квітня;  157514; 695637  до  07 травня

Образотворче мистецтво

22.10

Тема: Марина. Нюанс. (с. 40-45)

Практичне завдання: Морський пейзаж.

https://www.youtube.com/watch?v=DF2aYG8l7cE

https://www.youtube.com/watch?v=rVoMHzPUSZk

Біологія

20.10

Тема: «Ріст клітини». Опрацювати §11

https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-rist-i-rozmnozhennya-klitini-59172.html

22.10

Тема: «Узагальнення знань з теми «Клітина».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-vidkritogo-uroku-uzagalnenna-znan-z-temi-klitina-94789.html

Математика 

https://4book.org/uchebniki-ukraina/6-klass/1621-matematika-6-klas-merzlyak-ukr-2014                                                                      

19.10

Порівняння дробів.п.9, впр.257,261.                    

20.10

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. п.10.,впр.267,274,277.                                 

21.10

Розв язування вправ.п.10.,впр.281,283.                   

23.10

Розв язування вправ. п.10,впр.284.

Українська мова

19.10

1.Лексична помилка (практично)

Повторити вивчене про активну і пасивну лексику.Виконати вправи

56, 57

20.10

2.  Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Офіційно-ділова лексика.

Вивчити правила на с. 29, скласти діалог в офіційно-діловому стилі , використавши описані  ситуації  вправи  64.

21.10

3.  Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістичнозабарвлені слова. Професійні слова й терміни.

Опрацювати пр. 10, с. 31-33. Виконати вправи68, 70.

22.10

4.. Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Діалектні та просторічні слова.

Опрацювати пр. 11, с. 34-35, написати невелике висловлювання на тему «Не говори скаліченою мовою!».

Українська  література

19.10

1. КР №1 (відповіді на запитання). Загадково прекрасна і славна давнина України.

Повторити терміни : ліро-епічний твір, ліричний герой, поема.

22.10

2. Микола Вороний. Патріотичні почуття у поемі «Євшан-зілля». 

Прочитати поему «Євшан-зілля»

Англійська мова

20.10

Тема уроку:Про мене. Удосконалення навичок аудіювання

Домашнє завдання:Виконати вправу 12, ст.40

21.10

Тема уроку:Сім’я мого друга. Проект. Удосконалення навичок усного мовлення.

Домашнє завдання:Зробити проект на тему «Family»

23.10

Тема уроку:« Cinderella». Урок домашнього читання

Домашнє завдання:Виконати вправу 6, ст.43

Музичне мистецтво

20.10

 

Тема: «Звучить романс» с. 48-53. Прочитати про історію романсу. Характерні риси романсу. Прослухати і заспівати пісню А. Житкевича «Музика землі»




УКРАЇНСЬКА МОВА

25.05

1. Словотвір та орфографія.

·        Повторити вивчене з теми с. 52-68.

·        Виконати вправи 133, 139, 146

26.05

2. Словотвір та орфографія.

·        Повторити вивчене з теми с. 52-68.

·        Виконати вправи 568-571

27.05

3. Морфологія й орфографія.

·        Повторити вивчене з з теми на с. 76-210

·        Виконати вправи 572-575.

28.05

4. Морфологія й орфографія.

·        Повторити вивчене з з теми на с. 76-210

·        Виконати вправи 576-578.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

25.05

1. Позакласне читання №4. Твори сучасних українських гумористів ( Павло Глазовий, Олег Чорногуз, Ольга Страшенко).

·        Прочитати твори сучасних українських гумористів (на вибір)

·        https://naurok.com.ua/urok-pozaklasnogo-chitannya-tvori-suchasnih-gumoristiv-29297.html

28.05

2. УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

·        Повторити літературознавчі терміни.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

25.05 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.

28.05 Парад літературних героїв

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання 1

Виконати письмово: вправа 1 с.180, вправа 3 с. 181вправа 4 с. 182 вправа 9 с. 184

Читати : вправа 3 с. 187

Завдання 2

Fill in THE if necessary

1.     … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?

2.     …Oxford Street is a paradise for shoppers.

3.     Let’s go to …Trafalgar Square.

4.     ….Picadilly Circus is worth visiting.

5.     Do you know …Mary Black?

6.     Tonight we are visiting …Smiths.

7.     I hardly recognized …Mary I used to know in my childhood.

8.     …Loch Ness is full of mysteries.

9.     ….London Eye is one of the most popular tourist attractions.

10.                       Is … Pacific Ocean the largest in the world?

11.                       Have you ever been to ….Great Britain?

12.                       Last year we went to…. Netherlands.

Завдання 3

Match the vocabulary with their translation:

1

By plane

A

паспорт

2

By train

B

жетон

3

By bus

C

автобусом

4

By car

D

літаком

5

By ship

E

пішки

6

On foot

F

кораблем

7

A travel document

G

дитячий паспорт

8

A passport

H

квиток на автобус

9

A return ticket

I

білет в 2 напрямки

10

A single ticket

J

білет в 1 напрямок

11

A bus pass

K

потягом

12

A token

L

машиною

True / False

 

1 Travelling by plane is faster than by car.

2 To travel on foot you must buy a ticket.

3 To travel by underground you mustn’t buy a token.

4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.

5 A passport is a thing you need to travel by underground.

6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

26.05. Тема: Слов’яни та анти на теренах України.

Опрацювати Пр.55 ст.209.

28.05. Виконати завдання пр..57,ст.217.

МАТЕМАТИКА

Повторити ст. 315-330, розв’язати № 1305,1388.

Повторити вивчений матеріал за 6 клас.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Пройти тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/6-klas-pidsumkoviy-test-z-informatiki-394558.html

 ГЕОГРАФІЯ

27.05

Тема:Узагальнення знань.

Виконати завдання у друкованому зошиті сторінка 77-78.

29.05

Тема:Екскурсія до природничого музею.

https://www.youtube.com/watch?v=ae6g0XdLjyw

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Підсумковий урок (29.05)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

27.05.

  Тема: Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу. Прослухати і заспівати вивчені пісні. Пройти тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

29.05

Тема: Панно. Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік. (ст.214-217)

Практичне завдання: створити панно «Моя країна – Україна»

 

БІОЛОГІЯ

25.05. – Тема: «Будова та життєдіяльність організмів рідного краю». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM

У робочому зошиті виписати рослини нашої місцевості )Тернопільської обл.), які занесені до Червоної книги України.

27.05. – Тема: « Узагальнення і систематизація знань». Пройти онлайн тестування за посиланням: https://vseosvita.ua/test/go-olp#/

 УКРАЇНСЬКА МОВА

25.05

1. Словотвір та орфографія.

·        Повторити вивчене з теми с. 52-68.

·        Виконати вправи 133, 139, 146

26.05

2. Словотвір та орфографія.

·        Повторити вивчене з теми с. 52-68.

·        Виконати вправи 568-571

27.05

3. Морфологія й орфографія.

·        Повторити вивчене з з теми на с. 76-210

·        Виконати вправи 572-575.

28.05

4. Морфологія й орфографія.

·        Повторити вивчене з з теми на с. 76-210

·        Виконати вправи 576-578.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

25.05

1. Позакласне читання №4. Твори сучасних українських гумористів ( Павло Глазовий, Олег Чорногуз, Ольга Страшенко).

·        Прочитати твори сучасних українських гумористів (на вибір)

·        https://naurok.com.ua/urok-pozaklasnogo-chitannya-tvori-suchasnih-gumoristiv-29297.html

28.05

2. УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

·        Повторити літературознавчі терміни.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

25.05 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.

28.05 Парад літературних героїв

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання 1

Виконати письмово: вправа 1 с.180, вправа 3 с. 181вправа 4 с. 182 вправа 9 с. 184

Читати : вправа 3 с. 187

Завдання 2

Fill in THE if necessary

1.     … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?

2.     …Oxford Street is a paradise for shoppers.

3.     Let’s go to …Trafalgar Square.

4.     ….Picadilly Circus is worth visiting.

5.     Do you know …Mary Black?

6.     Tonight we are visiting …Smiths.

7.     I hardly recognized …Mary I used to know in my childhood.

8.     …Loch Ness is full of mysteries.

9.     ….London Eye is one of the most popular tourist attractions.

10.                       Is … Pacific Ocean the largest in the world?

11.                       Have you ever been to ….Great Britain?

12.                       Last year we went to…. Netherlands.

Завдання 3

Match the vocabulary with their translation:

1

By plane

A

паспорт

2

By train

B

жетон

3

By bus

C

автобусом

4

By car

D

літаком

5

By ship

E

пішки

6

On foot

F

кораблем

7

A travel document

G

дитячий паспорт

8

A passport

H

квиток на автобус

9

A return ticket

I

білет в 2 напрямки

10

A single ticket

J

білет в 1 напрямок

11

A bus pass

K

потягом

12

A token

L

машиною

True / False

 

1 Travelling by plane is faster than by car.

2 To travel on foot you must buy a ticket.

3 To travel by underground you mustn’t buy a token.

4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.

5 A passport is a thing you need to travel by underground.

6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

26.05. Тема: Слов’яни та анти на теренах України.

Опрацювати Пр.55 ст.209.

28.05. Виконати завдання пр..57,ст.217.

МАТЕМАТИКА

Повторити ст. 315-330, розв’язати № 1305,1388.

Повторити вивчений матеріал за 6 клас.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Пройти тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/6-klas-pidsumkoviy-test-z-informatiki-394558.html

 ГЕОГРАФІЯ

27.05

Тема:Узагальнення знань.

Виконати завдання у друкованому зошиті сторінка 77-78.

29.05

Тема:Екскурсія до природничого музею.

https://www.youtube.com/watch?v=ae6g0XdLjyw

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Підсумковий урок (29.05)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

27.05.

  Тема: Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу. Прослухати і заспівати вивчені пісні. Пройти тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

29.05

Тема: Панно. Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік. (ст.214-217)

Практичне завдання: створити панно «Моя країна – Україна»

 

БІОЛОГІЯ

25.05. – Тема: «Будова та життєдіяльність організмів рідного краю». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM

У робочому зошиті виписати рослини нашої місцевості )Тернопільської обл.), які занесені до Червоної книги України.

27.05. – Тема: « Узагальнення і систематизація знань». Пройти онлайн тестування за посиланням: https://vseosvita.ua/test/go-olp#/

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

Підсумковий урок (29.05)

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

Підсумковий урок (29.05)

 

 

Англійська мова

Download
анг.мова 6 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 886.7 KB

УКРАЇНСЬКА МОВА

19.05

1. Повторення вивченого з теми «Займенник»

·        Виконати вправи 556-559

·        https://naurok.com.ua/test/testing/81432f22-146d-4c5c-aa3d-2858789da941

20.05

2.        Контрольна робота (тестові завдання). Займенник.

·        Виконати тестові завдання за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/testing/68b86c6d-00b1-46e6-88e2-c8f5d602fc84

21.05

3. Лексикологія. Фразеологія.

·        Повторити вивчене з лексикології та фразеології.

·        Виконати вправи 564-567.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

18.05

1. Павло Глазовий. Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів: «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик».

·        Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/2918c8f0-6930-4811-8a38-88af1ecd1142

18.05

2. Контрольна робота № 6 (тестові завдання) Гумористичні твори.

·        Виконати тестові завдання за посиланням:

   https://naurok.com.ua/test/testing/0462c856-07fb-4bb8-92e4-e75c12502a8c 

                           

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

18.05 Онлайн контрольна робота. Тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=886807 Виконати обов’язково всім!!!!!

21.05 Літературна гра «Упізнай героя»

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

19.05.Тема:Давні слов’яни.

          Опрацювати пар.54, ст. 205.

21.о5. Тема:Суспільне і господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.  Опрацювати Пр.56 ст.212

МАТЕМАТИКА

Тема: Повторити тему «Раціональні числа і дії з ними». 

Розв’язати № 1353, 1356, 1360, 1369, 1371,1379.1388.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Захист проекту  .

ГЕОГРАФІЯ

20.05

Тема: Вплив людини на природу. 

Перегляньте відео

https://youtu.be/S9caPlf5ioU

https://youtu.be/KSM1gbq_Nvc

Домашнє завдання

1.Написати твір «Мій внесок у покращенні екологічної ситуації рідного села».

2.Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/start/396713

 

22.05

Тема: Забруднення довкілля та його охорона.

https://www.youtube.com/watch?v=GPIoKvb8tVU

https://www.youtube.com/watch?v=d_DBrz7kveU

Домашнє завдання

• Повторити теми «Біосфера та ґрунти», « Природні комплекси»,

« Кількість і

розміщення населення на Землі», «Держави світу»,« Вплив людини на

природу».

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Побутові електроприлади. Загальні правила користування побутовими електроприладами.  І.Б.Ж.Д. (22.05)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

20.05.

  Тема: "Звучить симфонічна музика". Підсумковий урок. С.206-213. Виконати усно завдання вікторини

        с. 208-209., виконати завдання конкурсів на с. 210-212. Прослухати і заспівати пісню А. Костецького" Канікули". Виконати тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

22.05

Тема: Основні жанри образотворчого мистецтва. (ст.208-213)

Практичне завдання: створити композицію у якій присутні ознаки різних жанрів.

 

БІОЛОГІЯ

18.05. – Тема: «Значення грибів у природі та житті людини». Міні – проект «Гриби у біосфері та в житті людини». (Можна оформити міні проект у вигляді малюнка). Переглянути відео до уроку, розміщене за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Q6Mu4Q-PXJs

Опрацювати матеріал з підручника на ст.. 249 - 250

20.05. – Тема: «Лишайники». Переглянути відео до уроку, розміщене за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=S6WcwQ0jGXo. У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття.

Опрацювати §54.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

Узагальнення. Акція милосердя. Повторення вивчених притч (22.05)

 

 


УКРАЇНСЬКА МОВА

12.05

1. Відмінювання неозначених займенників.

·        Вивчити правило на с. 201-202, опрацювати таблицю «Відмінювання неозначених займенників».

·        Виконати вправи 528-530.

·        https://naurok.com.ua/test/testing/8718115f-6eed-4f47-867a-d40a52979700

13.05

2.        Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.

·        Вивчити таблицю на с.202.

·         виконати вправи 531-535 (письмово).

·        https://naurok.com.ua/test/testing/65d17d06-7aac-4401-8ba3-c9e8e58e5319

14.05

3. УРМ №23. Есе світоглядного змісту. Орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі?», «У чому полягає життєвий успіх?»

·        Написати есе на одну із поданих тем (1 сторінка)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

18.05

1. Павло Глазовий. Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів: «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик».

·        Одну з гуморесок вивчити напамять

·        https://naurok.com.ua/test/testing/27bf53d0-9dfc-40fc-a6de-78d9707ba53b

·        https://naurok.com.ua/test/testing/6dd134c9-8229-4103-b4ed-29fd717ba9d3

·        https://naurok.com.ua/test/testing/cb54a035-bd29-44a9-9192-a577843171dd

18.05

2. Контрольна робота № 6 (тестові завдання) Гумористичні твори.

·        Повторити вивчене з розділу «Гумористичні твори»

Виконати     https://naurok.com.ua/test/testing/befe715c-3dc2-4d37-be01-352dbd794bc6

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

14.05 Конрад і його становлення у світі. Написати міні - твір про Конрада, його сімейні стосунки. Повторити вивчене із теми «Зростання і взаємини зі світом», підготуватися до онлайн контрольної роботи 21.05

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання 1

ВИКОНАТИ  ПИСЬМОВО: ВПРАВА 3 С. 168, ВПРАВА 4(В) С.170, ВПРАВА 2 С. 172

Читати: ВПРАВА 4(А) С. 169, ВПРАВА 6 С. 170

ЗАВДАННЯ 2

ВСТАВИТИ АРТИКЛЬ THE , ТАМ ДЕ ПОТРІБНО.

1.     … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?

2.     …Oxford Street is a paradise for shoppers.

3.     Let’s go to …Trafalgar Square.

4.     ….Picadilly Circus is worth visiting.

5.     Do you know …Mary Black?

6.     Tonight we are visiting …Smiths.

ЗАВДАННЯ 3

A: Match the vocabulary with their translation:

1

By plane

A

паспорт

2

By train

B

жетон

3

By bus

C

автобусом

4

By car

D

літаком

5

By ship

E

пішки

6

On foot

F

кораблем

7

A travel document

G

дитячий паспорт

8

A passport

H

квиток на автобус

9

A return ticket

I

білет в 2 напрямки

10

A single ticket

J

білет в 1 напрямок

11

A bus pass

K

потягом

12

A token

L

машиною

 

B: True / False

 

1 Travelling by plane is faster than by car.

2 To travel on foot you must buy a ticket.

3 To travel by underground you mustn’t buy a token.

4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.

5 A passport is a thing you need to travel by underground.

6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

12.05.Тема:Поділ Римської імперії.

          Опрацювати пар.52, ст. 194, п.1,3.

14.о5. Тема:Початок великого переселення народів.

         Опрацювати Пр.53 ст.199.

МАТЕМАТИКА

Повторити тему:Звичайні дроби та тему: «Відношення і пропорції»

Розв’язати № 1296 (1,2), № 1304 (1,2,3),№ 1314, 1316, 1332.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Реалізація проекту.

1.               Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.

ГЕОГРАФІЯ

13.05

Тема: Людські раси.Дослідження М.М. Миклухо- Маклая. Найчисельніші народи світу.

 Виконайте завдання.

1.Прийом «Картографічний» (аналіз карти «Густота населення Землі»).

- Використовуючи карту «Густота населення світу»,визначить, які райони мають малу густоту населення, назвіть райони з високою густотою населення.

Які причини зумовили нерівномірне розміщення населення? Чи заселена Антарктида? Чому?

2.Заповнення таблиці в зошитах.

Райони із високою густотою населення

Райони із низьким показником населення

   
   
   

 

15.05

Тема уроку: Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави – сусіди України на політичній карті світу.

Виконайте завдання. Вставте пропущені слова.

Бліц-турнір

1.     Основна частина населення Землі проживає в ………………………….півкулі.

2.     Найбільш густозаселений материк - ………………………… .

3.     Дві держави світу з найбільшою кількістю населення – це - ……………………. І ……………………. .

4.     Населення земної кулі становить ………………………….. .

5.     На території України проживає ………………………… млн. чоловік.

6.     Рівність усіх рас довів ………………………….. .                 

7.     Населення України належить до……………….раси.

Робота з поняттями.

Прочитайте та випишіть пояснення термінів:

-         «політична карта», «держава», «столиця».

 Робота з картою.

Як позначаються на політичній карті держави, їх кордони та столиці.

 

2. Вивчити географічну номенклатуру

на карті світу держави, які мають найбільшу площу (Росія, Канада,

 Китай, США, Бразилію, Австралія, Індію, Аргентину, Судан) та їх столиці.

держави — сусіди України (Росія, Білорусь, Польща, Румунія,

Словаччина, Молдова, Угорщина) та їх столиці. 

Домашнє завдання 1. Опрацюйте матеріал підручника відповідно до теми.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Технологія побутової діяльності та електроприладів. Побутові електроприлади у моєму житті.  І.Б.Ж.Д. Технологія безпечного користування побутовими електроприладами. (15.05)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

13.05.

Тема: «Симфонічна сюїта» с.198-205. Прочитати, що таке «сюїта», ознайомитись з біографією М. Римського-Корсакова. Прослухати і заспівати пісню Н. Май  «Пісня про Україну». Виконати тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

15.05

Тема: Особливості зображення військових баталій на морі. (ст.202-207)

Практичне завдання: намалювати композицію «Битва на морі»

https://www.youtube.com/watch?v=TmL8qK067bI

 

БІОЛОГІЯ

13.05. – Тема: «Сапротрофні цвільові гриби , дріжджі. Лабораторний дослід 16: Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа). Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).»  У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття з теми, написати лабораторну роботу за зразком: https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-cvilevih-gribiv-laboratorne-doslidzhennya-16-22807.html . З даної презентації виписати тему, мету та обладнання для роботи, хід уроку і виконати завдання які там описані. Опрацювати §52 – 53. Переглянути конспект уроку

https://naurok.com.ua/urok-2-tema-grupi-gribiv-saprotrofni-cvilevi-gribi-laboratorne-doslidzhennya-budova-cvilevih-gribiv-32557.html

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

Світло світу. Притча про свічку та свічник. (Мт.5:15-16) Покликання людини нести світло віри (15.05)

 

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

 

Download
КЛАС 6.pdf
Adobe Acrobat Document 162.0 KB

УКРАЇНСЬКА МОВА

04.05

1. Відмінювання вказівних займенників. Приставний –н- у формах вказівних займенників.

·        Вивчити правило на с. 207-208, опрацювати таблицю «Відмінювання вказівних займенників».

·        Виконати вправи 546-548.

05..05

2. Відмінювання питальних і заперечних займенників. Правопис заперечних займенників.

·        Вивчити теоретичний матеріал на с.198, 201-202,

·         виконати вправи 525, 527(усно), 519,531 (письмово).

06.05

3. Відмінювання відносних займенників.

·        Вивчити правило на с.198 ; опрацювати табличку «Відмінювання питальних і відносних займенників» на с. 200.

·        виконати вправи 520, 521(усно);

·        скласти і записати невеликий текст (7-8 речень) на тему «Кого можна вважати справжнім другом?», використавши питальні і відносні займенники.

07.05

4. Відмінювання означальних займенників.

·        Опрацювати теор. матеріал на с. 209-210; розглянути табличку «Відмінювання означальних займенників» на с. 209.

·        Виконати вправи 549-552(письмово).

https://naurok.com.ua/test/complete/d4f0cde3-e29e-4be6-a684-43715cd4ffdf

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

04.05

1. Степан Руданський. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві.

·        Ознайомитись з біографією Степана Руданського на с. 223-224;

·        https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A

·        https://naurok.com.ua/test/testing/7752b9fd-4b5c-4e47-bf4b-ec110ea948f0

·        Вивчити терміни: гумореска, співомовка;

·        Прочитати співомовку «Добре торгувалось»

07.05

2. Степан Руданський. Співомовки: «Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Гуменний», «Свиня свинею». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, власної безпорадності.

·        Навчитися виразно читати співомовки: «Запорожці у короля», «Гуменний», «Свиня свинею». 

·        Поміркувати над прочитаним за питаннями на с. 225, 226, 228.  

 https://naurok.com.ua/test/testing/6c4fce34-d1d7-454a-98a0-1a2bf9a00dde

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

04.05 Моральні цінності, що у є у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

07.05  Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

05.05.Тема:Виникнення і поширення християнства.

          Опрацювати пар.51, ст. 190.

07.о5. Тема: Практичне заняття. Культура Давнього Риму.

          Пр.50 ст.186.

МАТЕМАТИКА

Повторити § 37-46, Виконати тести на ст. 359-360

ІНФОРМАТИКА

Тема: Реалізація проекту.

1.     Переглянути презентацію за посиланням

https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM

2.     Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.

 ГЕОГРАФІЯ

Тема. Природні зони Землі. Особливості природних зон екваторіальних, тропічних, помірних та полярних широт.
1. Опрацюйте параграф підручника 58 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі) , продивіться   презентацію 
за посиланням
2. Дайте відповіді на запитання ( письмово в зошиті):
1. Дайте визначення поняттю «природна зона».
2. За якими показниками виділяють природні зони в межах географічних поясів?
3. За яким показником дається назва природній зоні?
4. Як на картах позначають природні зони?
5. Як поширюються природні зони на рівнинах і в горах?
6. Користуючись картою, випишіть назви природних зон, характерних для помірного поясу.
7. Як називається природна зона, де ви проживаєте?
3. За текстом підручника складіть таблицю :
1) Назва природної зони    
2) Особливості клімату    
3) Ґрунти    
4) Рослинність    
5) Тваринний світ

5. Географія в художніх творах.

Перевірте свої знання про природні зони:   
Посилання 1 - Природні зони.  Знайди пару.
Посилання 2. 

 

08.05

6 клас

Тема: Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі.

перегляньте https://1.bp.blogspot.com/-WziOWxU3tIM/Xp7cnHgw3dI/AAAAAAAABIk/jgnZY3M8NxEIX-k9YSvz6NjLPWcQzu-5wCLcBGAsYHQ/s1600/Slide2.JPG

перегляньтевідео https://youtu.be/dCdqhvNWn2Y https://youtu.be/vA9J9wulgeA

Домашнє завдання

1.Опрацювати параграф підручника. 53

2. Проаналізуйте розміщення населення на материках землі за картами атласу.

3. Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/start/262976

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Презентація виготовлених виробів. І.Б.Ж.Д. Визначення собівартості виготовлених виробів (08.05)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

06.05.

 

 Тема: «Українська симфонічна поема». С.194-197. Записати в зошит термін «симфонічна поема» с.196, про композитора С. Людкевича -с.195. Заспівати пісню В. Баснера «На безіменній висоті». Виконати тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

08. 05.

Тема: Батальний жанр.(с.196-201) https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA

Практичне завдання: намалювати композицію в батальному жанрі на сюжет історичної події.

 

БІОЛОГІЯ

04.05. – Тема: « Групи грибів: симбіотичні мікоризо утворюючі шапинкові гриби». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття. Опрацювати §49. Лабораторне дослідження №15. Тема: Будова шапинкових грибів. У робочому зошиті оформити роботу за зразком:

http://peresichne.edu.kh.ua/Files/downloadcenter/%D0%BB%D0%B0%D0%B1.%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%20%D1%88%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8B%20%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B1%D0%B8%206%D0%BA%D0%BB.pdf

https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-shapinkovih-gribiv-laboratorne-doslidzhennya-22749.html

 

06.05. – Практична робота № 5: Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості». Практичну роботу написати у робочому зошиті за зразком:

https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-rozpiznavannya-stivnih-ta-otruynih-gribiv-svoe-miscevosti-62385.html

Написати контрольний тест :

https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-riznomanitnist-roslin-264239.html

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

05.05.2020

Тема: Перша допомога при ураженні електричним струмом.

Перегляньте презентацію:

https://ua-books.com.ua/files/prezentaciyi/3925/4186-prezentaciya-na-temu-persha-dopomoga-pry-elektrychnomu-urazhenni.pptx

Вивчити правила надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом.

Перегляньте відео уроки:

https://www.youtube.com/watch?v=mGAcslmgyOo

https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

 

Остаточна перемога добра над злом. Притча про невід (Мт. 13:47-52) (08.05)


УКРАЇНСЬКА МОВА

27.04

1. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників.

·        Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на одну із тем:

-         «Що я роблю для здійснення своєї мрії?»;

-         «У чому полягає гідність людини»;

-         «Що важливіше – наполегливість чи скромність?».

28.04

2. Відмінювання особових займенників. Приставний –н- у формах особових займенників.

·        Вивчити теоретичний матеріал на с.193-194, опрацювати табличку на с. 194 «Відмінювання особових займенників»;

·         виконати вправи 507(усно), 508-511(письмово).

29.04

3. Відмінювання зворотного займенника.

·        Вивчити правило на с.196-197 ;

·        виконати вправи 512-514 (усно);

·        скласти і записати діалог, використавши особовий займенник ви у ввічливому значенні : вам потрібно в незнайомої людини розпитати, де знаходиться книжковий магазин.

30.04

4. Відмінювання присвійних займенників.

·        Опрацювати теор. матеріал на с. 205-206; розглянути табличку «Відмінювання присвійних займенників» на с. 205.

·        Виконати вправи 538– 542 (письмово).

·        https://naurok.com.ua/test/testing/738d2f62-b227-4759-afca-f9ab4548817b

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

27.04

1. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука» . Побудова байки.

·        Ознайомитись з біографією Леоніда Глібова на с. 216-217;

·        Вивчити терміни: байка, алегорія;

·        Прочитати байку «Щука», обговорити з батьками чи однокласниками проблему несправедливості й жорстокості в сучасному світі.

30.04

2. Леонід Глібов. Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» . Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.

·        Прочитати байки Глібова  «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» , поміркувати над питаннями після них.                                             

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

27.04 Моральні цінності у Творі А.Ліндгрен “Міо,мій Міо”Образ головного героя.Перемога добра над злом (Переглянути фільм-казку)

Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/astrid-lindgren-mio-miy-mio-7246.html

30.04 Міхаель Андреас Гельмут Енде

“Джим Гудзик і машиніст Лукас”Фантастична країна Ісландія та її мешканці

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання 1

Написати міні-твір на одну із тем:

1) What is your favorite movie?

2) What is your favorite music?

Завдання 2

Виконати письмово: вправа 2(а) с. 161.

Читати: вправа 2 (в) с. 161, вправа 3 с. 163.

Завдання 3

Перекласти слова та записати у словник с. 164

Завдання 4

Переглянути відео повторити ступені порівняння прикметників та лексику із теми « In the city».

https://youtu.be/N-I-FdgJC3c

Завдання 5

Утворити ступені порівняння прикметників:

Long

Old

Beautiful

Good

Fast

Interesting

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

28.04.Тема:Римська імперія. Октавіан Август.

          Опрацювати пар.48, ст. 180.

30.о4. Тема: Кризові явища в Римській імперії

          Пр.52 ст.194.

МАТЕМАТИКА

27-28.04. Тема : Координатна площина. Розв’язування вправ.

               Опрацювати § 45, розв’язати № 1253,1257, 1260, 1262, 1265, 1271.

               29 – 30.04. Тема:Приклади графіків залежностей між величинами.

                Опрацювати § 46, розв’язати № 1284, 1288, 1289, 1290.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Реалізація проекту.

1.     Переглянути презентацію за посиланням

https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM

2.     Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.

3.     Виконати інтерактивну вправу за посиланням

http://orelanna-schoolblog.blogspot.com/p/online-6.html

 ГЕОГРАФІЯ

Тема «Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості, закономірності розвитку»

Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою.

Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості, закономірності розвитку.
1. Опрацюйте параграф підручника,  

перегляньте  відео за посиланням.
2. Випишіть у зошит поняття «географічна оболонка».
3. Користуючись підручником, визначте межі географічної оболонки і доповніть речення:
Верхня межа географічної оболонки знаходиться в …, на висоті … км, а нижня – в … на глибині … км.  Оболонку … включає повністю. Отже, товщина географічної оболонки складає приблизно … км. 
4. Користуючись переглянутим відео, запишіть у зошит властивості географічної оболонки:
а)                                        
б)                                  
в)
5. За текстом підручника та переглянутим відео, заповніть таблицю: 
Закономірності географічної оболонки
1) Закономірність (1., 2., 3.)
2) У чому виявляється
3) Чим обумовлена
4) Приклади


6. Прийом «Географічний крос».
Доповніть речення.
1) Найбільший природний комплекс Землі це –… .
2) Географічна оболонка охоплює нижню частину … , верхню частину …  і всю …  .
3) Географічна оболонка завтовшки … км .
4) Їй властива ціла низка закономірностей. Це – … , … , …  .
5) Цілісність забезпечують кругообіги … та … .
6) Періодичність і повторюваність явищ у часі це   – … .
7) Кожний природний комплекс створений із взаємопов’язаних природних компонентів: …, …, ….
8) Зміна одного з природних компонентів у природному комплексі спричиняє зміну …  … … .
9) Природні комплекси бувають …
10) Закономірна зміна природних комплексів від екватора до полюсів це – … … , а від підніжжя до вершин це – … … .

9. У вільну хвилинку. Прийом «Граючись, навчаюсь».
Перевірте свої знання за посиланнями:
Посилання 1
Посилання 2 

Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Вправи для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 8-10 разів.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Середа – 29.04.

Тема: «Шляхами симфонії». С.184-187. Записати в зошит «типи симфоній» - с.189. Прослухати і вивчити  пісню М. Матусовського,  В.Баснера «На безіменній висоті». с.191-193. Розвязати тести до теми.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

БІОЛОГІЯ

27.04. – Тема: « Особливості живлення грибів». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття,які зазначені після параграфу. Опрацювати § 47

29.04. -  Тема: « Розмноження та поширення грибів». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття,які зазначені після параграфу. Опрацювати § 48

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 

28.04.2020

Тема: Поведінка в екстримальних ситуаціях.

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QPMZC9s706w&feature=share&fbclid=IwAR0SxN6sbAQMH4yMx0aNBHYhWImWXLi2omtZxVk6hvx2aDm5-ew2T2XYUWI

Переглянути навчальний фільм «Правила безпеки – правила життя»:

https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0

Переглянути презентацію за посиланням:

https://naurok.ams3.digitaloceanspaces.com/uploads/files/36791/21151.pptx

 

Скласти пам’ятку «Правила безпечної поведінки» 

 

ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ

 

 


Англійська мова

Download
дистанційне навчання 6 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 423.7 KB

УКРАЇНСЬКА МОВА

21.04

1.        Узагальнення вивченого з теми «Числівник»

Повторити вивчене про числівник. Виконати тестові завдання за посиланнями : https://onlinetestpad.com/ua/test/130591-chisl%D1%96vnik-yak-chastina-movi

https://learning.ua/mova/shostyi-klas/kilkisni-ta-poriadkovi-chyslivnyky

22.04

2. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

·        Вивчити теоретичний матеріал на с.190-191 , виконати вправи 502,503 (усно); 504(письмово), скласти невеликий твір-опис на тему «Весна прийшла так якось несподівано».

23.04

3. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні й відносні, заперечні, означальні й неозначені (ознайомлення)

·        Вивчити таблицю «Розряди займенників» на с.191 , виконати вправу 506 (письмово), написати невеличку розповідь про якусь подію з власного життя, використавши займенники я, ти, все, які, ніхто .

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23.04

1. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів: анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін. Роль гумору в житті українців.

·        Прочитати с. 215, 217 (стаття «Гумор і сатира»)

·        Вивчити літературознавчі терміни: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.  Прочитати байки Езопа та І. Крилова (на вибір)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен. «Міо, мій Міо»

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

6 клас

21.04.Тема:Мистецтво давнього Риму.

          Опрацювати пар.50,пт.2,3, ст. 187.

23.о4. Повторити пар.44-50

          Підготувати творчі проекти, теми на ст.219.

МАТЕМАТИКА

21.04 Тема :Перпендикулярні прямі. Вивчити §43,. Розв’язати № 1213, 1214, 1217,1224.

22.04 Тема: Паралельні прямі ,.опрацювати §  44  ,розв’язати  1237-1242

ІНФОРМАТИКА

 Тема: Реалізація проекту.

1.     Переглянути презентацію за посиланням

https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM

2.     Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.

 

ГЕОГРАФІЯ

22.04

Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи.

Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=A-G__BujrO0

-перегляньте претезентацію

 https://vseosvita.ua/library/prirodni-kompleksi-geograficna-obolonka-27911.html

Домашнє завдання

Опрацюйте відповідний параграф підручника

Виконайте тести (скрін у приват)          

https://naurok.com.ua/test/start/84636

 

24.04

Практична робота 7
Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості за типовим планом:
1.      ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ.

2.     РЕЛЬЄФ ТА ГІРСЬКІ ПОРОДИ, ЯКІ УТВОРИЛИ ДАНИЙ КОМПЛЕКС.

3.     ВИДИ ҐРУНТУ, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.

4.     ХАРАКТЕРИСТИКА КЛІМАТУ.

5.     РОСЛИННИЙ СВІТ.

6.     ТВАРИННИЙ СВІТ.

7.     ХАРАКТЕРИСТИКА ВОД.

8.     ЗНАЧЕННЯ В ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.

9.     СТУПІНЬ ВПЛИВУ ЛЮДИНИ (ПЕРЕТВОРЕНІ).

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Комплекс вправ на гнучкість.

2.     Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.

3.     Вправи на рівновагу.

4.     Біг на дистанцію до 100 м.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Виготовлення писанки-зернівки. Підбір аплікації з насіння. І.Б.Ж.Д.(24.04)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Середа – 22.04.

Тема «Симфонічні варіації». С.184-187. Записати в зошит термін «болеро» с.184, про композитора с.185, що таке варіаційна форма –с.186. Повторити пісню М. Сингаївського, О. Злотника «Цвіт землі». с.181-182.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

24.04.    Тема: Фреска і вітраж.(с.190-195)

Практичне завдання: створити ескіз вітражу на релігійний сюжет.

 

БІОЛОГІЯ

22.04 – Тема : «Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло». Опрацювати §48, у робочому зошиті виписати основні терміни : гіфи, міцелій, плодове тіло, хітин, глікоген.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

21.04.2020

Вивчити правила дорожнього руху для велосипедистів. ст.137

 

 


Англійська мова

Download
клас 6 Англійська мова.pdf
Adobe Acrobat Document 439.0 KB

МАТЕМАТИКА

Download
Математика 6 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 112.8 KB

УКРАЇНСЬКА МОВА

13.04

1. Уживання кількісних числівників з іменниками.

·        Опрацювати теоретичний матеріал на с. 181-182 , виконати вправи 485, 486 (усно), 487-489 (письмово).

14.04

2. Уживання кількісних числівників з іменниками.

·        Повторити теоретичний матеріал на с.181-182 , виконати вправи 490-492(письмово).

15.04

3. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

·        Повторити теоретичний матеріал на с.179 , виконати вправи 480-482 (усно); 483,494 (письмово) .

16.04

4. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

Розглянути схему «Числівник» на с. 184. Виконати вправи 496 – 500 (письмово).

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

13.04

1. РМ №4.  Твір-характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)

·        Написати твір-характеристику улюбленого персонажа (Ява, Павлуша, Митько,Сергій)

16.04

2. Твір у формі есе  «Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини» (за творчістю Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)

Написати твір у формі есе «Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини» (за творчістю Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

13.04. Написання листа-твору письменнику (Р.Д. Дуглас Бредбері, Р. Шеклі) (на вибір один) ОБОВ'ЯЗКОВО!

16.04. Е.Е.Шмітт. ''Оскар і рожева пані’’

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

14.04.Тема:Пантеон римських богів.

          Опрацювати пар.50, ст. 186 пт.1

16.о4. Тема:Римське право

          Опрацювати пар. 49, ст. 184

          Практична робота №5

ІНФОРМАТИКА

Тема: Розробка сценарію майбутнього проєкту.

1. Переглянути презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM

2. Придумати тему для проекту;

3. Здійснити пошук матеріалів;

4. Придумати дизайн проету.

5. Скласти сценарій реалізації проекту

ГЕОГРАФІЯ

Тема: Складові біосфери, особливості її поширення на земній кулі.

https://demkivgalia.blogspot.com/2020/03/6.html

Робота з підручником (параграф 49)

перегляньте презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-biosfera-sklad-ta-mezhi-biosferi-6-klas-21786.html

Домашнє завдання

Опрацюйте тему: «Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі».

-підготуйте повідомлення (презентацію) про появу перших живих організмів на Землі, використовуючи різноманітні джерела інформації.

 

Тема: Властивості грунтів.

https://demkivgalia.blogspot.com/2020/03/6.html

 перегляньте презентацію

https://www.youtube.com/watch?v=F-gK6z-kNiQ

Домашнє завдання:

Опрацюйте відповідний текст підручника

-визначте типи грунтів, що знаходяться на території вашої            області, користуючись географічним атласом.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Комплекс вправ на гнучкість.

2.     Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.

3.     Вправи на рівновагу.

4.     Біг на дистанцію до 100 м.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Виготовлення писанки-зернівки. Підбір аплікації з насіння. І.Б.Ж.Д.(17.04)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

15.04.Тема «Концерт для друга». С.178-183. Записати в зошит термін «концерт» с.179, про композитора с.180. Вивчити  пісню М. Сингаївського, О. Злотника «Цвіт землі». с.181-182.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

17.04

Тема: Релігійний жанр. Мозаїка. (с.184-189)

Практичне завдання: створити мозаїчну композицію на релігійну тематику.

 

БІОЛОГІЯ

13.04 – Тема: «Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини». Зробити колаж або створити презентацію з малюнків до теми.

15.04. – Тема: «Викопні рослини». Написати міні – проект на тему: «Як утворюється торф і кам’яне вугілля?»

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

14.04.2020

Тема: Безпека руху велосипедиста.

 

Опрацювати §29, ст.135

 


Англійська мова

Download
ЗАВДАННЯ 6 КЛАС.pdf
Adobe Acrobat Document 362.5 KB

УКРАЇНСЬКА МОВА

06.04

1. Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників.

Опрацювати теоретичний матеріал на с. 171-173  , виконати вправи 456, 461 (усно), 457-460 (письмово).

07.04

2. Відмінювання дробових і збірних числівників.

 Вивчити теоретичний матеріал на с.175-176 , виконати вправи 464, 465 (усно); 465-467 (письмово).

08.04

3. Відмінювання дробових і збірних числівників.

Повторити теоретичний матеріал на с.175 , виконати вправи 468-471 (усно); 469,472 (письмово) .

09.04

4. Відмінювання та написання порядкових числівників.

Вивчити правила на с. 177-178. Виконати вправи 473 -475 (усно); 478, 479, 484 (письмово).

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

06.04

1.     Леся Вороніна  «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» . Клим Джура – рятівник світу, його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

Записати з підручника  і вивчити визначення терміна: сюжет, його елементи. Дочитати повість с. 203-211, поміркувати на запитаннями на с.210.

09.04

2. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині за твором Лесі Вороніної  «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» .

Охарактеризувати образ Клима, користуючись памяткою на с. 236 (письмово). Прочитати продовження повісті під назвою «Пастка для синьоморда, або Таємне Товариство брехунів».

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

07.04.Тема:Військова експансія Риму.

          Опрацювати пар.46, ст. 171

09.о4. Тема: Диктатура Юлія Цезаря

          Опрацювати пар. 47, ст. 174

МАТЕМАТИКА
Розв’язати  №114(1,2), 1147, 1149.

Опрацювати  параграф 42, розв’язати №1168-1173.

ІНФОРМАТИКА

Тема: Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Практична робота.

Підсумковий урок з теми.

Онлайн тестування. Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 

http://testinform.in.ua/category/6-klas/

Виконати  завдання 5. «Сонячна система» на ст.188 підручника.

ГЕОГРАФІЯ

Тема: Значення вод суходолу для природи і людини. охорона вод світового океану і суходолу.

-Пройдіть тестування
https://naurok.com.ua/test/start/85958

-Перегляньте презентацію

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-uroku-geografii-u-6-klasi-na-temu-znacenna-vodi-u-prirodi-ta-zitti-ludini-104248.html

Домашнє завдання

-опрацюйте текст підручника

-опишіть, користуючись атласами, найблищу до вашого населеного пункту річку за планом:

1.де починається річка, в якому напрямку тече, куди впадає

2.живлення та режим річки

3.використання річки людиною

4.які заходи вживаються з метою охорони річки

 

10.04.

1.Тестування з теми" Гідросфера"

Виконайте тести на сайті https://naurok.com.ua/test/start/86991

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Комплекс вправ на гнучкість.

2.     Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.

3.     Вправи на рівновагу.

4.     Біг на дистанцію до 100 м.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Ознайомлення з техніками писанкарства: крашанка, крапанка, зернівка. І.Б.Ж.Д.Підготовка яйця до розпису(10.04)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: «Зустріч з увертюрою». С.172-177. Записати в зошит термін «увертюра» с.173, про композиторів с.174, 175. Повторити пісню А. Мігай «Козацька пісня». с.170-171.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

Міфологічний жанр. Міфи рідного краю. (ст.178-183)

Прочитати міф рідного краю і намалювати головного героя цього міфу.

 

БІОЛОГІЯ

06.04 – Практична робота № 4. Тема: «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах».  Опрацювати § 45.

У робочих зошитах зробити запис:

Тема: «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах». 

Мета: навчитися визначати види кімнатних рослин, з’ясувати умови догляду за ними, розвинути вміння користуватись визначниками рослин.

Хід роботи:

1.     Заповнити табличку:

Назва виду

Пеларгонія

Кислиця кімнатна

Спатифілум

Систематичне положення

 

 

 

Батьківщина рослини

 

 

 

Біологічні особливості

 

 

 

Правила догляду

 

 

 

Наукове і практичне значення

 

 

 

 

2.     Систематизуйте рослини за планом:

1.     Вимоги до освітлення (світлолюбна чи тіньовитривала).

2.     Вимоги до вологи (вологолюбна чи сухостійка).

3.     Вимоги до температури ( теплолюбна чи холодостійка).

4.     Вимоги до грунту.

3.     Висновок.

08.04. – Тема: «Життєві форми рослин. Рослинні угруповання». Опрацювати § 45. У робочому зошиті записати визначення понять: життєва форма, дерева, кущі, кущики, напівкущі, ліани, трав’янисті рослини,

https://www.youtube.com/watch?v=ofgKuYEX4Ww

 Основи здоров’я

07.04.2020

Тема: Проживання у промисловій зоні.

Опрацювати §28, ст.129

 


УКРАЇНСЬКА МОВА

30.03

1.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Опрацювати теоретичний матеріал на с.164  , виконати вправи 430-437

01.04

2. Числівники кількісні ( на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені.

 Вивчити теоретичний матеріал на с.168-169 , виконати вправи 439-446.

02.04

3. Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.

Опрацювати теоретичний матеріал на с. 171-172 , виконати вправи 452-455.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

30.03

1.     Ярослав Стельмах. Незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість головних героїв твору.

1.     Дочитати повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», стисло вміти переказати події твору. Написати власне продовження твору.

02.04

2.     Леся Вороніна – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» - фантастична повість про виховання гідності та мужності.

3.     Ознайомитись з біографією Лесі Вороніної ( с. 194-195).

4.     Прочитати повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»  від  с. 196 до с.  203.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

30.03. Рей Дуглас Бредбері ''Усмішка'' (прочитати оповідання)

 

02.04. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору ''Усмішка''

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання 1

 Перекласти і вивчити слова с. 148, с. 154.

Завдання 2

Виконати вправи письмо: вправа 1 с. 151, вправа 2 с. 151, вправа 3 с. 151

Читати вправу 4 с. 155.

Завдання 3

Переглянути відео за посиланням. Скласти діалог на тему «Travelling».

https://youtu.be/LzX4zrPRGts

Перегнути відео за посиланням та виписати 8 фраз, скласти з ними речення.

https://youtu.be/bNgCN3OPuIM

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

07.04.Тема:Військова експансія Риму.

          Опрацювати пар.46, ст. 171

09.о4. Тема: Диктатура Юлія Цезаря

          Опрацювати пар. 47, ст. 174

МАТЕМАТИКА
Тема: Рівняння. Основні властивості рівнянь.

·        Опрацювати  параграф 41,розв’язати №1134-1136,1138-1143

·        Повторити параграф 39,40 ,розв’язати №1128-1133

·       Розв’язати № 1125-1127.  Повторити ст.309-314

 

ІНФОРМАТИКА

Тема: Розв’язування задач методом їх розбиття на підзадачі

1.     Склаcти допоміжний алгоритм переїзду перехрестя та основний алгоритм руху транспорту вулицею, де ви мешкаєте.

2.     Cкласти алгоритм приготування обіду методом покрокової деталізації.

3.     Cкласти алгоритм пошиття шкільної форми методом покрокової деталізації.

ГЕОГРАФІЯ

01.04.2020 р.

Опрацювати тему: «Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості їх утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти». Випишіть у зошит визначення понять «льодовик, снігова лінія, морена».

Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU

03.04.2020 р.
Опрацювати тему: «Підземні води, умови їх утворення, і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води».

Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=r40zNs1a_VM

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Комплекс вправ на гнучкість.

2.     Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.

3.     Вправи на рівновагу.

4.     Біг на дистанцію до 100 м.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Матеріали для виготовлення писанок та їх властивості. Інструменти та пристосуваннями для виготовлення виробу. (писачок, олівець, ложка, підставка, набір зерен)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: «Жанрова палітра симфонічної музики». С.166-171. Вивчити «Козацьку пісню».

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО

Тема: Міфологічний жанр. (ст.172-177)

Створити  ілюстрацію до міфу.

 

БІОЛОГІЯ

30.03.  - Практична робота №3. Тема: «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових)  рослин.».  У робочих зошитах заповнити табличку:

Група рослин

Ознаки

Корінь

Стебло

Листок

Квітка

Плід

Насіння

Мохи (зозулин льон)

 

 

 

 

 

 

Папоротеподібні (чоловіча папороть)

 

 

 

 

 

 

Квіткові рослини ( фіалка триколірна)

 

 

 

 

 

 

Письмово дати відповіді на запитання:

1.     Яке значення квітки у житті рослини?

2.     З чого утворюється плід та яке його значення для рослин?

3.     Зробіть схематичний малюнок квіткової рослини. Позначте та підпишіть її органи.

Опрацювати § 39, 41, 43.

 

01.04. – Тема: «Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води і температури).»   Опрацювати § 45

Основи здоров’я

Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі.

1.     Вивчити види засобів пожежогасіння. Ст. 125-127

 

2.     Скласти пам’ятку «Дії в разі загоряння одягу»


МАМЕМАТИКА

Розв’язати № 1125-1127.  Повторити ст.309-314

УКРАЇНСЬКА МОВА

1.     Написання –н- і –нн- у прикметниках.

Опрацювати теоретичний матеріал на с.151  , виконати вправу 409(письмово) та 410 (усно)

2.     Написання складних прикметників разом і через дефіс.

Вивчити теоретичний матеріал на с.154 , виконати вправу 411

3.     Написання прізвищ прикметникової форми.

Опрацювати теоретичний матеріал на с. 157 , виконати вправу 421(письмово)

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1.     Позакласне читання №3. Всеволод Нестайко «Таємниця трьох невідомих», «Пригоди Робінзона Кукурудзо», «Незнайомець з 13 квартири» ( на вибір).

4.     Прочитати один із перелічених творів В. Нестайка.

2.     Ярослав Стельмах. Незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

5.     Ознайомитись з біографією Ярослава Стельмаха ( с. 178).

 6.     Прочитати повість Ярослав Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», с. 178- 193.

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

1. Джанні Родарі ''Листівки з видами на міст'' 2. Д. Дефо ''Життя і незвичайні пригоди Робінзона Крузо'' 3. Рей Джуглос Бредбері ''Усмішка''

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Виконати вправи письмо: 4 с. 143, 1 с. 144 (читати), 2 с. 145.

 

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 Розв’язати № 1116,1117,1118,1119,1123,1124.

 

ГЕОГРАФІЯ

Тема «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Практична робота № 6 (продовження)  «Позначення на контурній карті назв озер».
https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I

Опрацюйте параграф
1. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
2. Складіть схему:
Типи озер (1.За стічністю; 2.За солоністю; 3.За походженням)

 Випишіть у зошити приклади озер даних типів, які зустрічаються у підручнику. Знайдіть їх на карті.
4. Знайдіть на карті півкуль в атласі стор. 16-17 озера Байкал (Євразія) та Ейр (Австралія). Чим вони відрізняються? Чому вони мають різне забарвлення?
(Запишіть у зошит)
5. Перегляньте відео за посиланням. Випишіть у зошит назви озер, що зустрічаються у відео і спробуйте за допомогою тексту підручника визначити тип походження їх озерних улоговин.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q

 

БІОЛОГІЯ

16.03.  - Тема: «Голонасінні».

 18.03. – Тема: «Покритонасінні (Квіткові)».

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: «Квартет. Урок узагальнення знань». с.160-165. Повторити вивчений матеріал.

ІНФОРМАТИКА

Повторити § 21  виконати вправу 2 « Літак-географ» - у середовищі програмування Scratch  - https://scratch.mit.edu/

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема: Виготовлення писанки-зернівки. Історія виникнення писанок. Матеріали та інструменти для виготовлення виробу.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

1.Тема: Античні поліси на території України

Опрацювати §40-41, ст.152.

2.Тема: Сармати на території України.

Опрацювати §42, ст.159.

3.Повторити  §32-42.

Виконати завдання §43, ст.162.

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ТЕМА: Історичний жанр. Монохромний  живопис. (ст.166-171)

Створити  композицію  на історичну тему в техніці  гризайль   на основі коричневого кольору.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.Виконання вправ для розвитку швидкості і спритності.

2. Комплекс загальнорозвиваючих вправ.

3.Виконання стрибків у довжину з місця і скакалкою.

4. Виконання вправ на розвиток сили рук і ніг.

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Тема: Пожежна безпека оселі.

-Опрацювати параграф 27.

-У зошиті намалювати трикутник вогню.

-Вивчити правила пожежної безпеки - ст. 124