2020-2021 н. р.
Українська література
07.09
1. Календарно-обрядові пісні. Головні календарні обряди. Різновиди народної обрядової пісні. Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой, біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочку до бору» (русальні).
Прочитати у підручнику про русальні пісні на с.18-20.
Українська мова
07.09
1. Складання й розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування (вітання, знайомство й представлення) Повторити розділові знаки при діалозі, виконати вправу 583 (письмово).
08.09
2. Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення.
Повторити вивчене про словосполучення і речення, виконати вправи 8, 10 (письмово)
Інформатика
07.09
Тема: Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми. Алгоритми з розгалуженням та повторенням.
1. Переглянути відео за посиланням
· https://www.youtube.com/watch?v=igtXkpwYtmY
· https://www.youtube.com/watch?v=surhXoElybA
· https://www.youtube.com/watch?v=surhXoElybA
2. Скласти лінійний алгоритм у середовищі програмування Scratch
Математика
https://4book.org/photo/5770/ed14/eef8/887b/01c0/3dc7/big_25794.jpg?146701851
07.09
Відсоток.Впр.253, 254,255.
Дом.завд.: впр.256,257
08.09
Розв'язування задач на знаходження числа за його відсотками.Впр.258,259,260.
Дом. завд.: Впр.261,262,263.
Музичне мистецтво
08.09
Тема:«Жанрова палітра музичного мистецтва» с. 6-11. Прочитати про музичні жанри і їх види. Виписати в зошит термін «Музичний жанр». Ознайомитись з біографією Е. Гріга. Прослухати і заспівати пісню К.Ібряєва, Г.Струве «Шкільний корабель». Виконати тести до теми.
Фізична культура
07.09 - 08.09
1. Ранкова гімнастика до 5хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість можна на вулиці).
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз; хлоп. -19 -25 раз; дівч. 18 -20 разів.
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи - 12 - 15 повторень;
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави. Виконувати щодня
Українська мова
16.09
1. Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення.
Повторити вивчене про словосполучення і речення, виконати вправи 9, 10 (письмово)
17.09
2. Основні орфограми та пунктограми.
Повторити правила вживання апострофа, м’якого знаку, спрощення в групах приголосних. Виконати вправи 24 та 30 (с. 14).
Українська література
17.09
2. Пісні літнього циклу: «Заплету віночок», «Ой вінку, мій вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські).
Прочитати купальські пісні . Записати від родичів легенду, яка пов’язана зі святом Купала.
Зарубіжна література
16.09
Міф про Прометея. Грецькі міфи.
18.09
Міфи про Геракла
Географія
16.09
Тема уроку:Уявлення про форму Землі. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птоломея.
Посилання на відео-урок
https://www.youtube.com/watch?v=CL5XoF7gTjA
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 3 ст. 17-20
Математика
16.09
https://4book.org/photo/5770/ed14/eef8/887b/01c0/3dc7/big_25794.jpg?146701851
Контрольна робота.
Дом.завд.:Повтор. табл.множення.
18.09
.Аналіз контр.роботи.Дільники та кратні натурального числа.П.1,впр.3, 4.
Дом.завд.: п. 1,впр.5, 6.
Англійська мова
16.09
Вправа 4 с.8 письмово, записати у словник слова вправа 3 с.4
18.09
Вправа 3 с.13 письмо, вивчити слова с.13
Біологія
17.09
Тема: «Методи біологічних досліджень організмів.» У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-metodi-biologichnih-doslidzhen-organizmiv-25451.html
Д.З. : Опрацювати § 4, ст.. 11 – 12.
Історія України
17.09
Тема: Заняття та спосіб життя первісних людей. Опрацювати пр.4,ст.15.
Всесвітня історія
Образотворче мистецтво
17.09
Тема: Анімалістичний жанр. Зображення тварин. (с.8-13)
https://www.youtube.com/watch?v=9rvDIiQrR0U
Практичне завдання: Зображення тварин.
Основи християнської етики
17.09
Євангелія – основа Нового Заповіту. Автори Євангелій. Час написання Євангелій. Особливості Євангелій від Матвія, Марка, Луки, Івана.
Трудове навчання. Технології.
18.09
Вибір форми закладки для книг. Вибір візерунку для вишивання. Складання орнаменту для виготовлення виробу. Виконання ескізного малюнка.
Географія
19.10
Тема уроку: Масштаб та його види.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 11 ст. 48-50.
Виконайте завдання 4 ст. 50
Географія
21.10
Тема уроку: Абсолютна і відносна висота місцевості, їх визначення за допомогою горизонталей та шкалою висот.
Переглянути відео-урок
https://www.youtube.com/watch?v=dv-3PX8D8Jo
Домашнє завдання:
Опрацювати відповідний матеріал у підручнику.
Фізична культура
19.10-23.10
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hHi8c03nOYU&feature=share&fbclid=IwAR2mYYq234vZCrsWZE4x3xhWA0JfwpFTpWi Записати основні правила поведінки на уроках фізичної культури дотримання яких гарантують Вашу безпеку.
Виконати тести за посиланням join.naurok.ua код доступу: 742011; 700246 до 30 квітня; 157514; 695637 до 07 травня
Образотворче мистецтво
22.10
Тема: Марина. Нюанс. (с. 40-45)
Практичне завдання: Морський пейзаж.
Біологія
20.10
Тема: «Ріст клітини». Опрацювати §11
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-rist-i-rozmnozhennya-klitini-59172.html
22.10
Тема: «Узагальнення знань з теми «Клітина».
Математика
https://4book.org/uchebniki-ukraina/6-klass/1621-matematika-6-klas-merzlyak-ukr-2014
19.10
Порівняння дробів.п.9, впр.257,261.
20.10
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. п.10.,впр.267,274,277.
21.10
Розв язування вправ.п.10.,впр.281,283.
23.10
Розв язування вправ. п.10,впр.284.
Українська мова
19.10
1.Лексична помилка (практично)
Повторити вивчене про активну і пасивну лексику.Виконати вправи
56, 57
20.10
2. Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Офіційно-ділова лексика.
Вивчити правила на с. 29, скласти діалог в офіційно-діловому стилі , використавши описані ситуації вправи 64.
21.10
3. Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістичнозабарвлені слова. Професійні слова й терміни.
Опрацювати пр. 10, с. 31-33. Виконати вправи68, 70.
22.10
4.. Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Діалектні та просторічні слова.
Опрацювати пр. 11, с. 34-35, написати невелике висловлювання на тему «Не говори скаліченою мовою!».
Українська література
19.10
1. КР №1 (відповіді на запитання). Загадково прекрасна і славна давнина України.
Повторити терміни : ліро-епічний твір, ліричний герой, поема.
22.10
2. Микола Вороний. Патріотичні почуття у поемі «Євшан-зілля».
Прочитати поему «Євшан-зілля»
Англійська мова
20.10
Тема уроку:Про мене. Удосконалення навичок аудіювання
Домашнє завдання:Виконати вправу 12, ст.40
21.10
Тема уроку:Сім’я мого друга. Проект. Удосконалення навичок усного мовлення.
Домашнє завдання:Зробити проект на тему «Family»
23.10
Тема уроку:« Cinderella». Урок домашнього читання
Домашнє завдання:Виконати вправу 6, ст.43
Музичне мистецтво
20.10
Тема: «Звучить романс» с. 48-53. Прочитати про історію романсу. Характерні риси романсу. Прослухати і заспівати пісню А. Житкевича «Музика землі»
УКРАЇНСЬКА МОВА
25.05
1. Словотвір та орфографія.
· Повторити вивчене з теми с. 52-68.
· Виконати вправи 133, 139, 146
26.05
2. Словотвір та орфографія.
· Повторити вивчене з теми с. 52-68.
· Виконати вправи 568-571
27.05
3. Морфологія й орфографія.
· Повторити вивчене з з теми на с. 76-210
· Виконати вправи 572-575.
28.05
4. Морфологія й орфографія.
· Повторити вивчене з з теми на с. 76-210
· Виконати вправи 576-578.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
25.05
1. Позакласне читання №4. Твори сучасних українських гумористів ( Павло Глазовий, Олег Чорногуз, Ольга Страшенко).
· Прочитати твори сучасних українських гумористів (на вибір)
· https://naurok.com.ua/urok-pozaklasnogo-chitannya-tvori-suchasnih-gumoristiv-29297.html
28.05
2. УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
· Повторити літературознавчі терміни.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
25.05 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.
28.05 Парад літературних героїв
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
Виконати письмово: вправа 1 с.180, вправа 3 с. 181вправа 4 с. 182 вправа 9 с. 184
Читати : вправа 3 с. 187
Завдання 2
Fill in THE if necessary
1. … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?
2. …Oxford Street is a paradise for shoppers.
3. Let’s go to …Trafalgar Square.
4. ….Picadilly Circus is worth visiting.
5. Do you know …Mary Black?
6. Tonight we are visiting …Smiths.
7. I hardly recognized …Mary I used to know in my childhood.
8. …Loch Ness is full of mysteries.
9. ….London Eye is one of the most popular tourist attractions.
10. Is … Pacific Ocean the largest in the world?
11. Have you ever been to ….Great Britain?
12. Last year we went to…. Netherlands.
Завдання 3
Match the vocabulary with their translation:
1 |
By plane |
A |
паспорт |
2 |
By train |
B |
жетон |
3 |
By bus |
C |
автобусом |
4 |
By car |
D |
літаком |
5 |
By ship |
E |
пішки |
6 |
On foot |
F |
кораблем |
7 |
A travel document |
G |
дитячий паспорт |
8 |
A passport |
H |
квиток на автобус |
9 |
A return ticket |
I |
білет в 2 напрямки |
10 |
A single ticket |
J |
білет в 1 напрямок |
11 |
A bus pass |
K |
потягом |
12 |
A token |
L |
машиною |
True / False
1 Travelling by plane is faster than by car.
2 To travel on foot you must buy a ticket.
3 To travel by underground you mustn’t buy a token.
4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.
5 A passport is a thing you need to travel by underground.
6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
26.05. Тема: Слов’яни та анти на теренах України.
Опрацювати Пр.55 ст.209.
28.05. Виконати завдання пр..57,ст.217.
МАТЕМАТИКА
Повторити ст. 315-330, розв’язати № 1305,1388.
Повторити вивчений матеріал за 6 клас.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/6-klas-pidsumkoviy-test-z-informatiki-394558.html
ГЕОГРАФІЯ
27.05
Тема:Узагальнення знань.
Виконати завдання у друкованому зошиті сторінка 77-78.
29.05
Тема:Екскурсія до природничого музею.
https://www.youtube.com/watch?v=ae6g0XdLjyw
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Підсумковий урок (29.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
27.05.
Тема: Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу. Прослухати і заспівати вивчені пісні. Пройти тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
29.05
Тема: Панно. Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік. (ст.214-217)
Практичне завдання: створити панно «Моя країна – Україна»
БІОЛОГІЯ
25.05. – Тема: «Будова та життєдіяльність організмів рідного краю». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM
У робочому зошиті виписати рослини нашої місцевості )Тернопільської обл.), які занесені до Червоної книги України.
27.05. – Тема: « Узагальнення і систематизація знань». Пройти онлайн тестування за посиланням: https://vseosvita.ua/test/go-olp#/
УКРАЇНСЬКА МОВА
25.05
1. Словотвір та орфографія.
· Повторити вивчене з теми с. 52-68.
· Виконати вправи 133, 139, 146
26.05
2. Словотвір та орфографія.
· Повторити вивчене з теми с. 52-68.
· Виконати вправи 568-571
27.05
3. Морфологія й орфографія.
· Повторити вивчене з з теми на с. 76-210
· Виконати вправи 572-575.
28.05
4. Морфологія й орфографія.
· Повторити вивчене з з теми на с. 76-210
· Виконати вправи 576-578.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
25.05
1. Позакласне читання №4. Твори сучасних українських гумористів ( Павло Глазовий, Олег Чорногуз, Ольга Страшенко).
· Прочитати твори сучасних українських гумористів (на вибір)
· https://naurok.com.ua/urok-pozaklasnogo-chitannya-tvori-suchasnih-gumoristiv-29297.html
28.05
2. УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
· Повторити літературознавчі терміни.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
25.05 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.
28.05 Парад літературних героїв
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
Виконати письмово: вправа 1 с.180, вправа 3 с. 181вправа 4 с. 182 вправа 9 с. 184
Читати : вправа 3 с. 187
Завдання 2
Fill in THE if necessary
1. … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?
2. …Oxford Street is a paradise for shoppers.
3. Let’s go to …Trafalgar Square.
4. ….Picadilly Circus is worth visiting.
5. Do you know …Mary Black?
6. Tonight we are visiting …Smiths.
7. I hardly recognized …Mary I used to know in my childhood.
8. …Loch Ness is full of mysteries.
9. ….London Eye is one of the most popular tourist attractions.
10. Is … Pacific Ocean the largest in the world?
11. Have you ever been to ….Great Britain?
12. Last year we went to…. Netherlands.
Завдання 3
Match the vocabulary with their translation:
1 |
By plane |
A |
паспорт |
2 |
By train |
B |
жетон |
3 |
By bus |
C |
автобусом |
4 |
By car |
D |
літаком |
5 |
By ship |
E |
пішки |
6 |
On foot |
F |
кораблем |
7 |
A travel document |
G |
дитячий паспорт |
8 |
A passport |
H |
квиток на автобус |
9 |
A return ticket |
I |
білет в 2 напрямки |
10 |
A single ticket |
J |
білет в 1 напрямок |
11 |
A bus pass |
K |
потягом |
12 |
A token |
L |
машиною |
True / False
1 Travelling by plane is faster than by car.
2 To travel on foot you must buy a ticket.
3 To travel by underground you mustn’t buy a token.
4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.
5 A passport is a thing you need to travel by underground.
6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
26.05. Тема: Слов’яни та анти на теренах України.
Опрацювати Пр.55 ст.209.
28.05. Виконати завдання пр..57,ст.217.
МАТЕМАТИКА
Повторити ст. 315-330, розв’язати № 1305,1388.
Повторити вивчений матеріал за 6 клас.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/6-klas-pidsumkoviy-test-z-informatiki-394558.html
ГЕОГРАФІЯ
27.05
Тема:Узагальнення знань.
Виконати завдання у друкованому зошиті сторінка 77-78.
29.05
Тема:Екскурсія до природничого музею.
https://www.youtube.com/watch?v=ae6g0XdLjyw
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Підсумковий урок (29.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
27.05.
Тема: Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу. Прослухати і заспівати вивчені пісні. Пройти тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
29.05
Тема: Панно. Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік. (ст.214-217)
Практичне завдання: створити панно «Моя країна – Україна»
БІОЛОГІЯ
25.05. – Тема: «Будова та життєдіяльність організмів рідного краю». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM
У робочому зошиті виписати рослини нашої місцевості )Тернопільської обл.), які занесені до Червоної книги України.
27.05. – Тема: « Узагальнення і систематизація знань». Пройти онлайн тестування за посиланням: https://vseosvita.ua/test/go-olp#/
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Підсумковий урок (29.05)
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Підсумковий урок (29.05)
Англійська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА
19.05
1. Повторення вивченого з теми «Займенник»
· Виконати вправи 556-559
· https://naurok.com.ua/test/testing/81432f22-146d-4c5c-aa3d-2858789da941
20.05
2. Контрольна робота (тестові завдання). Займенник.
· Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/testing/68b86c6d-00b1-46e6-88e2-c8f5d602fc84
21.05
3. Лексикологія. Фразеологія.
· Повторити вивчене з лексикології та фразеології.
· Виконати вправи 564-567.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
18.05
1. Павло Глазовий. Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів: «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик».
· Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/2918c8f0-6930-4811-8a38-88af1ecd1142
18.05
2. Контрольна робота № 6 (тестові завдання) Гумористичні твори.
· Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/testing/0462c856-07fb-4bb8-92e4-e75c12502a8c
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
18.05 Онлайн контрольна робота. Тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=886807 Виконати обов’язково всім!!!!!
21.05 Літературна гра «Упізнай героя»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
19.05.Тема:Давні слов’яни.
Опрацювати пар.54, ст. 205.
21.о5. Тема:Суспільне і господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. Опрацювати Пр.56 ст.212
МАТЕМАТИКА
Тема: Повторити тему «Раціональні числа і дії з ними».
Розв’язати № 1353, 1356, 1360, 1369, 1371,1379.1388.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Захист проекту .
ГЕОГРАФІЯ
20.05
Тема: Вплив людини на природу.
Перегляньте відео
Домашнє завдання
1.Написати твір «Мій внесок у покращенні екологічної ситуації рідного села».
2.Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/start/396713
22.05
Тема: Забруднення довкілля та його охорона.
https://www.youtube.com/watch?v=GPIoKvb8tVU
https://www.youtube.com/watch?v=d_DBrz7kveU
Домашнє завдання
• Повторити теми «Біосфера та ґрунти», « Природні комплекси»,
« Кількість і
розміщення населення на Землі», «Держави світу»,« Вплив людини на
природу».
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Побутові електроприлади. Загальні правила користування побутовими електроприладами. І.Б.Ж.Д. (22.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
20.05.
Тема: "Звучить симфонічна музика". Підсумковий урок. С.206-213. Виконати усно завдання вікторини
с. 208-209., виконати завдання конкурсів на с. 210-212. Прослухати і заспівати пісню А. Костецького" Канікули". Виконати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
22.05
Тема: Основні жанри образотворчого мистецтва. (ст.208-213)
Практичне завдання: створити композицію у якій присутні ознаки різних жанрів.
БІОЛОГІЯ
18.05. – Тема: «Значення грибів у природі та житті людини». Міні – проект «Гриби у біосфері та в житті людини». (Можна оформити міні проект у вигляді малюнка). Переглянути відео до уроку, розміщене за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Q6Mu4Q-PXJs
Опрацювати матеріал з підручника на ст.. 249 - 250
20.05. – Тема: «Лишайники». Переглянути відео до уроку, розміщене за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=S6WcwQ0jGXo. У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття.
Опрацювати §54.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Узагальнення. Акція милосердя. Повторення вивчених притч (22.05)
УКРАЇНСЬКА МОВА
12.05
1. Відмінювання неозначених займенників.
· Вивчити правило на с. 201-202, опрацювати таблицю «Відмінювання неозначених займенників».
· Виконати вправи 528-530.
· https://naurok.com.ua/test/testing/8718115f-6eed-4f47-867a-d40a52979700
13.05
2. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.
· Вивчити таблицю на с.202.
· виконати вправи 531-535 (письмово).
· https://naurok.com.ua/test/testing/65d17d06-7aac-4401-8ba3-c9e8e58e5319
14.05
3. УРМ №23. Есе світоглядного змісту. Орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі?», «У чому полягає життєвий успіх?»
· Написати есе на одну із поданих тем (1 сторінка)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
18.05
1. Павло Глазовий. Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів: «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик».
· Одну з гуморесок вивчити напам’ять
· https://naurok.com.ua/test/testing/27bf53d0-9dfc-40fc-a6de-78d9707ba53b
· https://naurok.com.ua/test/testing/6dd134c9-8229-4103-b4ed-29fd717ba9d3
· https://naurok.com.ua/test/testing/cb54a035-bd29-44a9-9192-a577843171dd
18.05
2. Контрольна робота № 6 (тестові завдання) Гумористичні твори.
· Повторити вивчене з розділу «Гумористичні твори»
Виконати https://naurok.com.ua/test/testing/befe715c-3dc2-4d37-be01-352dbd794bc6
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
14.05 Конрад і його становлення у світі. Написати міні - твір про Конрада, його сімейні стосунки. Повторити вивчене із теми «Зростання і взаємини зі світом», підготуватися до онлайн контрольної роботи 21.05
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО: ВПРАВА 3 С. 168, ВПРАВА 4(В) С.170, ВПРАВА 2 С. 172
Читати: ВПРАВА 4(А) С. 169, ВПРАВА 6 С. 170
ЗАВДАННЯ 2
ВСТАВИТИ АРТИКЛЬ THE , ТАМ ДЕ ПОТРІБНО.
1. … Kharkivska Street is the longest in Sumy, isn’t it?
2. …Oxford Street is a paradise for shoppers.
3. Let’s go to …Trafalgar Square.
4. ….Picadilly Circus is worth visiting.
5. Do you know …Mary Black?
6. Tonight we are visiting …Smiths.
ЗАВДАННЯ 3
A: Match the vocabulary with their translation:
1 |
By plane |
A |
паспорт |
2 |
By train |
B |
жетон |
3 |
By bus |
C |
автобусом |
4 |
By car |
D |
літаком |
5 |
By ship |
E |
пішки |
6 |
On foot |
F |
кораблем |
7 |
A travel document |
G |
дитячий паспорт |
8 |
A passport |
H |
квиток на автобус |
9 |
A return ticket |
I |
білет в 2 напрямки |
10 |
A single ticket |
J |
білет в 1 напрямок |
11 |
A bus pass |
K |
потягом |
12 |
A token |
L |
машиною |
B: True / False
1 Travelling by plane is faster than by car.
2 To travel on foot you must buy a ticket.
3 To travel by underground you mustn’t buy a token.
4 A return ticket is a ticket for travel to a place and then back again.
5 A passport is a thing you need to travel by underground.
6 A bus pass is a document which gives you the right to travel on a public bus.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
12.05.Тема:Поділ Римської імперії.
Опрацювати пар.52, ст. 194, п.1,3.
14.о5. Тема:Початок великого переселення народів.
Опрацювати Пр.53 ст.199.
МАТЕМАТИКА
Повторити тему:Звичайні дроби та тему: «Відношення і пропорції»
Розв’язати № 1296 (1,2), № 1304 (1,2,3),№ 1314, 1316, 1332.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Реалізація проекту.
1. Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.
ГЕОГРАФІЯ
13.05
Тема: Людські раси.Дослідження М.М. Миклухо- Маклая. Найчисельніші народи світу.
Виконайте завдання.
1.Прийом «Картографічний» (аналіз карти «Густота населення Землі»).
- Використовуючи карту «Густота населення світу»,визначить, які райони мають малу густоту населення, назвіть райони з високою густотою населення.
Які причини зумовили нерівномірне розміщення населення? Чи заселена Антарктида? Чому?
2.Заповнення таблиці в зошитах.
Райони із високою густотою населення |
Райони із низьким показником населення |
15.05
Тема уроку: Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави – сусіди України на політичній карті світу.
Виконайте завдання. Вставте пропущені слова.
Бліц-турнір
1. Основна частина населення Землі проживає в ………………………….півкулі.
2. Найбільш густозаселений материк - ………………………… .
3. Дві держави світу з найбільшою кількістю населення – це - ……………………. І ……………………. .
4. Населення земної кулі становить ………………………….. .
5. На території України проживає ………………………… млн. чоловік.
6. Рівність усіх рас довів ………………………….. .
7. Населення України належить до……………….раси.
Робота з поняттями.
Прочитайте та випишіть пояснення термінів:
- «політична карта», «держава», «столиця».
Робота з картою.
Як позначаються на політичній карті держави, їх кордони та столиці.
2. Вивчити географічну номенклатуру
на карті світу держави, які мають найбільшу площу (Росія, Канада, Китай, США, Бразилію, Австралія, Індію, Аргентину, Судан) та їх столиці. держави — сусіди України (Росія, Білорусь, Польща, Румунія, Словаччина, Молдова, Угорщина) та їх столиці. |
Домашнє завдання 1. Опрацюйте матеріал підручника відповідно до теми.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Технологія побутової діяльності та електроприладів. Побутові електроприлади у моєму житті. І.Б.Ж.Д. Технологія безпечного користування побутовими електроприладами. (15.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
13.05.
Тема: «Симфонічна сюїта» с.198-205. Прочитати, що таке «сюїта», ознайомитись з біографією М. Римського-Корсакова. Прослухати і заспівати пісню Н. Май «Пісня про Україну». Виконати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
15.05
Тема: Особливості зображення військових баталій на морі. (ст.202-207)
Практичне завдання: намалювати композицію «Битва на морі»
https://www.youtube.com/watch?v=TmL8qK067bI
БІОЛОГІЯ
13.05. – Тема: «Сапротрофні цвільові гриби , дріжджі. Лабораторний дослід 16: Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа). Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).» У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття з теми, написати лабораторну роботу за зразком: https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-cvilevih-gribiv-laboratorne-doslidzhennya-16-22807.html . З даної презентації виписати тему, мету та обладнання для роботи, хід уроку і виконати завдання які там описані. Опрацювати §52 – 53. Переглянути конспект уроку
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Світло світу. Притча про свічку та свічник. (Мт.5:15-16) Покликання людини нести світло віри (15.05)
АНГЛІЙСЬКА МОВА
УКРАЇНСЬКА МОВА
04.05
1. Відмінювання вказівних займенників. Приставний –н- у формах вказівних займенників.
· Вивчити правило на с. 207-208, опрацювати таблицю «Відмінювання вказівних займенників».
· Виконати вправи 546-548.
05..05
2. Відмінювання питальних і заперечних займенників. Правопис заперечних займенників.
· Вивчити теоретичний матеріал на с.198, 201-202,
· виконати вправи 525, 527(усно), 519,531 (письмово).
06.05
3. Відмінювання відносних займенників.
· Вивчити правило на с.198 ; опрацювати табличку «Відмінювання питальних і відносних займенників» на с. 200.
· виконати вправи 520, 521(усно);
· скласти і записати невеликий текст (7-8 речень) на тему «Кого можна вважати справжнім другом?», використавши питальні і відносні займенники.
07.05
4. Відмінювання означальних займенників.
· Опрацювати теор. матеріал на с. 209-210; розглянути табличку «Відмінювання означальних займенників» на с. 209.
· Виконати вправи 549-552(письмово).
https://naurok.com.ua/test/complete/d4f0cde3-e29e-4be6-a684-43715cd4ffdf
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
04.05
1. Степан Руданський. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві.
· Ознайомитись з біографією Степана Руданського на с. 223-224;
· https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A
· https://naurok.com.ua/test/testing/7752b9fd-4b5c-4e47-bf4b-ec110ea948f0
· Вивчити терміни: гумореска, співомовка;
· Прочитати співомовку «Добре торгувалось»
07.05
2. Степан Руданський. Співомовки: «Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Гуменний», «Свиня свинею». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, власної безпорадності.
· Навчитися виразно читати співомовки: «Запорожці у короля», «Гуменний», «Свиня свинею».
· Поміркувати над прочитаним за питаннями на с. 225, 226, 228.
https://naurok.com.ua/test/testing/6c4fce34-d1d7-454a-98a0-1a2bf9a00dde
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
04.05 Моральні цінності, що у є у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
07.05 Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
05.05.Тема:Виникнення і поширення християнства.
Опрацювати пар.51, ст. 190.
07.о5. Тема: Практичне заняття. Культура Давнього Риму.
Пр.50 ст.186.
МАТЕМАТИКА
Повторити § 37-46, Виконати тести на ст. 359-360
ІНФОРМАТИКА
Тема: Реалізація проекту.
1. Переглянути презентацію за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM
2. Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.
ГЕОГРАФІЯ
Тема. Природні зони Землі. Особливості природних зон
екваторіальних, тропічних, помірних та полярних широт.
1. Опрацюйте параграф підручника 58 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі) , продивіться презентацію за посиланням.
2. Дайте відповіді на запитання ( письмово в зошиті):
1. Дайте визначення поняттю «природна зона».
2. За якими показниками виділяють природні зони в межах географічних поясів?
3. За яким показником дається назва природній зоні?
4. Як на картах позначають природні зони?
5. Як поширюються природні зони на рівнинах і в горах?
6. Користуючись картою, випишіть назви природних зон, характерних для помірного поясу.
7. Як називається природна зона, де ви проживаєте?
3. За текстом підручника складіть таблицю :
1) Назва природної зони
2) Особливості клімату
3) Ґрунти
4) Рослинність
5) Тваринний світ
5. Географія в художніх творах.
Перевірте свої знання про природні зони:
Посилання 1 -
Природні зони. Знайди пару.
Посилання 2.
08.05
6 клас
Тема: Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі.
перегляньтевідео https://youtu.be/dCdqhvNWn2Y https://youtu.be/vA9J9wulgeA
Домашнє завдання
1.Опрацювати параграф підручника. 53
2. Проаналізуйте розміщення населення на материках землі за картами атласу.
3. Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/start/262976
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Презентація виготовлених виробів. І.Б.Ж.Д. Визначення собівартості виготовлених виробів (08.05)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
06.05.
Тема: «Українська симфонічна поема». С.194-197. Записати в зошит термін «симфонічна поема» с.196, про композитора С. Людкевича -с.195. Заспівати пісню В. Баснера «На безіменній висоті». Виконати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
08. 05.
Тема: Батальний жанр.(с.196-201) https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA
Практичне завдання: намалювати композицію в батальному жанрі на сюжет історичної події.
БІОЛОГІЯ
04.05. – Тема: « Групи грибів: симбіотичні мікоризо утворюючі шапинкові гриби». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття. Опрацювати §49. Лабораторне дослідження №15. Тема: Будова шапинкових грибів. У робочому зошиті оформити роботу за зразком:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-shapinkovih-gribiv-laboratorne-doslidzhennya-22749.html
06.05. – Практична робота № 5: Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості». Практичну роботу написати у робочому зошиті за зразком:
Написати контрольний тест :
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-riznomanitnist-roslin-264239.html
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
05.05.2020
Тема: Перша допомога при ураженні електричним струмом.
Перегляньте презентацію:
Вивчити правила надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом.
Перегляньте відео уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=mGAcslmgyOo
https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Остаточна перемога добра над злом. Притча про невід (Мт. 13:47-52) (08.05)
УКРАЇНСЬКА МОВА
27.04
1. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників.
· Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на одну із тем:
- «Що я роблю для здійснення своєї мрії?»;
- «У чому полягає гідність людини»;
- «Що важливіше – наполегливість чи скромність?».
28.04
2. Відмінювання особових займенників. Приставний –н- у формах особових займенників.
· Вивчити теоретичний матеріал на с.193-194, опрацювати табличку на с. 194 «Відмінювання особових займенників»;
· виконати вправи 507(усно), 508-511(письмово).
29.04
3. Відмінювання зворотного займенника.
· Вивчити правило на с.196-197 ;
· виконати вправи 512-514 (усно);
· скласти і записати діалог, використавши особовий займенник ви у ввічливому значенні : вам потрібно в незнайомої людини розпитати, де знаходиться книжковий магазин.
30.04
4. Відмінювання присвійних займенників.
· Опрацювати теор. матеріал на с. 205-206; розглянути табличку «Відмінювання присвійних займенників» на с. 205.
· Виконати вправи 538– 542 (письмово).
· https://naurok.com.ua/test/testing/738d2f62-b227-4759-afca-f9ab4548817b
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
27.04
1. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука» . Побудова байки.
· Ознайомитись з біографією Леоніда Глібова на с. 216-217;
· Вивчити терміни: байка, алегорія;
· Прочитати байку «Щука», обговорити з батьками чи однокласниками проблему несправедливості й жорстокості в сучасному світі.
30.04
2. Леонід Глібов. Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» . Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.
· Прочитати байки Глібова «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» , поміркувати над питаннями після них.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
27.04 Моральні цінності у Творі А.Ліндгрен “Міо,мій Міо”Образ головного героя.Перемога добра над злом (Переглянути фільм-казку)
Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/astrid-lindgren-mio-miy-mio-7246.html
30.04 Міхаель Андреас Гельмут Енде
“Джим Гудзик і машиніст Лукас”Фантастична країна Ісландія та її мешканці
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
Написати міні-твір на одну із тем:
1) What is your favorite movie?
2) What is your favorite music?
Завдання 2
Виконати письмово: вправа 2(а) с. 161.
Читати: вправа 2 (в) с. 161, вправа 3 с. 163.
Завдання 3
Перекласти слова та записати у словник с. 164
Завдання 4
Переглянути відео повторити ступені порівняння прикметників та лексику із теми « In the city».
Завдання 5
Утворити ступені порівняння прикметників:
Long
Old
Beautiful
Good
Fast
Interesting
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
28.04.Тема:Римська імперія. Октавіан Август.
Опрацювати пар.48, ст. 180.
30.о4. Тема: Кризові явища в Римській імперії
Пр.52 ст.194.
МАТЕМАТИКА
27-28.04. Тема : Координатна площина. Розв’язування вправ.
Опрацювати § 45, розв’язати № 1253,1257, 1260, 1262, 1265, 1271.
29 – 30.04. Тема:Приклади графіків залежностей між величинами.
Опрацювати § 46, розв’язати № 1284, 1288, 1289, 1290.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Реалізація проекту.
1. Переглянути презентацію за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM
2. Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.
3. Виконати інтерактивну вправу за посиланням
http://orelanna-schoolblog.blogspot.com/p/online-6.html
ГЕОГРАФІЯ
Тема «Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості, закономірності розвитку»
Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою.
Географічна оболонка – найбільший природний комплекс
Землі, її межі, властивості, закономірності розвитку.
1. Опрацюйте
параграф підручника,
перегляньте відео за посиланням.
2. Випишіть у зошит поняття «географічна оболонка».
3. Користуючись підручником, визначте межі географічної оболонки і доповніть речення:
Верхня межа географічної оболонки
знаходиться в …, на висоті … км, а нижня – в … на глибині … км. Оболонку … включає повністю. Отже, товщина географічної оболонки складає приблизно … км.
4. Користуючись переглянутим відео, запишіть у зошит властивості географічної оболонки:
а)
б)
в)
5. За текстом підручника та переглянутим відео, заповніть таблицю:
Закономірності географічної оболонки
1) Закономірність (1., 2., 3.)
2) У чому виявляється
3) Чим обумовлена
4) Приклади
6. Прийом «Географічний крос».
Доповніть речення.
1) Найбільший природний комплекс Землі це –… .
2) Географічна оболонка охоплює нижню частину … , верхню частину … і всю … .
3) Географічна оболонка завтовшки … км .
4) Їй властива ціла низка закономірностей. Це – … , … , … .
5) Цілісність забезпечують кругообіги … та … .
6) Періодичність і повторюваність явищ у часі це – … .
7) Кожний природний комплекс створений із взаємопов’язаних природних компонентів: …, …, ….
8) Зміна одного з природних компонентів у природному комплексі спричиняє зміну … … … .
9) Природні комплекси бувають …
10) Закономірна зміна природних комплексів від екватора до полюсів це – … … , а від підніжжя до
вершин це – … … .
9. У вільну хвилинку. Прийом «Граючись, навчаюсь».
Перевірте свої знання за посиланнями:
Посилання 1
Посилання 2
Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Вправи для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 8-10 разів.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Середа – 29.04.
Тема: «Шляхами симфонії». С.184-187. Записати в зошит «типи симфоній» - с.189. Прослухати і вивчити пісню М. Матусовського, В.Баснера «На безіменній висоті». с.191-193. Розв’язати тести до теми.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
БІОЛОГІЯ
27.04. – Тема: « Особливості живлення грибів». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття,які зазначені після параграфу. Опрацювати § 47
29.04. - Тема: « Розмноження та поширення грибів». У робочому зошиті виписати основні терміни і поняття,які зазначені після параграфу. Опрацювати § 48
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
28.04.2020
Тема: Поведінка в екстримальних ситуаціях.
Переглянути відео за посиланням:
Переглянути навчальний фільм «Правила безпеки – правила життя»:
https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0
Переглянути презентацію за посиланням:
https://naurok.ams3.digitaloceanspaces.com/uploads/files/36791/21151.pptx
Скласти пам’ятку «Правила безпечної поведінки»
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Англійська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА
21.04
1. Узагальнення вивченого з теми «Числівник»
Повторити вивчене про числівник. Виконати тестові завдання за посиланнями : https://onlinetestpad.com/ua/test/130591-chisl%D1%96vnik-yak-chastina-movi
https://learning.ua/mova/shostyi-klas/kilkisni-ta-poriadkovi-chyslivnyky
22.04
2. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
· Вивчити теоретичний матеріал на с.190-191 , виконати вправи 502,503 (усно); 504(письмово), скласти невеликий твір-опис на тему «Весна прийшла так якось несподівано».
23.04
3. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні й відносні, заперечні, означальні й неозначені (ознайомлення)
· Вивчити таблицю «Розряди займенників» на с.191 , виконати вправу 506 (письмово), написати невеличку розповідь про якусь подію з власного життя, використавши займенники я, ти, все, які, ніхто .
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
23.04
1. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів: анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін. Роль гумору в житті українців.
· Прочитати с. 215, 217 (стаття «Гумор і сатира»)
· Вивчити літературознавчі терміни: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль. Прочитати байки Езопа та І. Крилова (на вибір)
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
6 клас
21.04.Тема:Мистецтво давнього Риму.
Опрацювати пар.50,пт.2,3, ст. 187.
23.о4. Повторити пар.44-50
Підготувати творчі проекти, теми на ст.219.
МАТЕМАТИКА
21.04 Тема :Перпендикулярні прямі. Вивчити §43,. Розв’язати № 1213, 1214, 1217,1224.
22.04 Тема: Паралельні прямі ,.опрацювати § 44 ,розв’язати 1237-1242
ІНФОРМАТИКА
Тема: Реалізація проекту.
1. Переглянути презентацію за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM
2. Працювати з проектом відповідно до складеного сценарію.
ГЕОГРАФІЯ
22.04
Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи.
Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=A-G__BujrO0
-перегляньте претезентацію
https://vseosvita.ua/library/prirodni-kompleksi-geograficna-obolonka-27911.html
Домашнє завдання
Опрацюйте відповідний параграф підручника
Виконайте тести (скрін у приват)
https://naurok.com.ua/test/start/84636
24.04
2. РЕЛЬЄФ ТА ГІРСЬКІ ПОРОДИ, ЯКІ УТВОРИЛИ ДАНИЙ КОМПЛЕКС.
3. ВИДИ ҐРУНТУ, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.
4. ХАРАКТЕРИСТИКА КЛІМАТУ.
5. РОСЛИННИЙ СВІТ.
6. ТВАРИННИЙ СВІТ.
7. ХАРАКТЕРИСТИКА ВОД.
8. ЗНАЧЕННЯ В ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.
9. СТУПІНЬ ВПЛИВУ ЛЮДИНИ (ПЕРЕТВОРЕНІ).
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.
3. Вправи на рівновагу.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Виготовлення писанки-зернівки. Підбір аплікації з насіння. І.Б.Ж.Д.(24.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Середа – 22.04.
Тема «Симфонічні варіації». С.184-187. Записати в зошит термін «болеро» с.184, про композитора с.185, що таке варіаційна форма –с.186. Повторити пісню М. Сингаївського, О. Злотника «Цвіт землі». с.181-182.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
24.04. Тема: Фреска і вітраж.(с.190-195)
Практичне завдання: створити ескіз вітражу на релігійний сюжет.
БІОЛОГІЯ
22.04 – Тема : «Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло». Опрацювати §48, у робочому зошиті виписати основні терміни : гіфи, міцелій, плодове тіло, хітин, глікоген.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
21.04.2020
Вивчити правила дорожнього руху для велосипедистів. ст.137
Англійська мова
МАТЕМАТИКА
УКРАЇНСЬКА МОВА
13.04
1. Уживання кількісних числівників з іменниками.
· Опрацювати теоретичний матеріал на с. 181-182 , виконати вправи 485, 486 (усно), 487-489 (письмово).
14.04
2. Уживання кількісних числівників з іменниками.
· Повторити теоретичний матеріал на с.181-182 , виконати вправи 490-492(письмово).
15.04
3. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
· Повторити теоретичний матеріал на с.179 , виконати вправи 480-482 (усно); 483,494 (письмово) .
16.04
4. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
Розглянути схему «Числівник» на с. 184. Виконати вправи 496 – 500 (письмово).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
13.04
1. РМ №4. Твір-характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)
· Написати твір-характеристику улюбленого персонажа (Ява, Павлуша, Митько,Сергій)
16.04
2. Твір у формі есе «Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини» (за творчістю Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)
Написати твір у формі есе «Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини» (за творчістю Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Вороніної)
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
13.04. Написання листа-твору письменнику (Р.Д. Дуглас Бредбері, Р. Шеклі) (на вибір один) ОБОВ'ЯЗКОВО!
16.04. Е.Е.Шмітт. ''Оскар і рожева пані’’
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
14.04.Тема:Пантеон римських богів.
Опрацювати пар.50, ст. 186 пт.1
16.о4. Тема:Римське право
Опрацювати пар. 49, ст. 184
Практична робота №5
ІНФОРМАТИКА
Тема: Розробка сценарію майбутнього проєкту.
1. Переглянути презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1aD-Lrbw2K3CMUzPuWvFdMrtSRz4-tLGM
2. Придумати тему для проекту;
3. Здійснити пошук матеріалів;
4. Придумати дизайн проету.
5. Скласти сценарій реалізації проекту
ГЕОГРАФІЯ
Тема: Складові біосфери, особливості її поширення на земній кулі.
https://demkivgalia.blogspot.com/2020/03/6.html
Робота з підручником (параграф 49)
перегляньте презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-biosfera-sklad-ta-mezhi-biosferi-6-klas-21786.html
Домашнє завдання
Опрацюйте тему: «Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі».
-підготуйте повідомлення (презентацію) про появу перших живих організмів на Землі, використовуючи різноманітні джерела інформації.
Тема: Властивості грунтів.
https://demkivgalia.blogspot.com/2020/03/6.html
перегляньте презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=F-gK6z-kNiQ
Домашнє завдання:
Опрацюйте відповідний текст підручника
-визначте типи грунтів, що знаходяться на території вашої області, користуючись географічним атласом.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.
3. Вправи на рівновагу.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Виготовлення писанки-зернівки. Підбір аплікації з насіння. І.Б.Ж.Д.(17.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
15.04.Тема «Концерт для друга». С.178-183. Записати в зошит термін «концерт» с.179, про композитора с.180. Вивчити пісню М. Сингаївського, О. Злотника «Цвіт землі». с.181-182.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
17.04
Тема: Релігійний жанр. Мозаїка. (с.184-189)
Практичне завдання: створити мозаїчну композицію на релігійну тематику.
БІОЛОГІЯ
13.04 – Тема: «Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини». Зробити колаж або створити презентацію з малюнків до теми.
15.04. – Тема: «Викопні рослини». Написати міні – проект на тему: «Як утворюється торф і кам’яне вугілля?»
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
14.04.2020
Тема: Безпека руху велосипедиста.
Опрацювати §29, ст.135
Англійська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА
06.04
1. Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 171-173 , виконати вправи 456, 461 (усно), 457-460 (письмово).
07.04
2. Відмінювання дробових і збірних числівників.
Вивчити теоретичний матеріал на с.175-176 , виконати вправи 464, 465 (усно); 465-467 (письмово).
08.04
3. Відмінювання дробових і збірних числівників.
Повторити теоретичний матеріал на с.175 , виконати вправи 468-471 (усно); 469,472 (письмово) .
09.04
4. Відмінювання та написання порядкових числівників.
Вивчити правила на с. 177-178. Виконати вправи 473 -475 (усно); 478, 479, 484 (письмово).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
06.04
1. Леся Вороніна «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» . Клим Джура – рятівник світу, його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
Записати з підручника і вивчити визначення терміна: сюжет, його елементи. Дочитати повість с. 203-211, поміркувати на запитаннями на с.210.
09.04
2. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині за твором Лесі Вороніної «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» .
Охарактеризувати образ Клима, користуючись пам’яткою на с. 236 (письмово). Прочитати продовження повісті під назвою «Пастка для синьоморда, або Таємне Товариство брехунів».
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
07.04.Тема:Військова експансія Риму.
Опрацювати пар.46, ст. 171
09.о4. Тема: Диктатура Юлія Цезаря
Опрацювати пар. 47, ст. 174
МАТЕМАТИКА
Розв’язати №114(1,2), 1147, 1149.
Опрацювати параграф 42, розв’язати №1168-1173.
ІНФОРМАТИКА
Тема: Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Практична робота.
Підсумковий урок з теми.
Онлайн тестування. Перейти за посиланням для проходження тесту № 16
http://testinform.in.ua/category/6-klas/
Виконати завдання 5. «Сонячна система» на ст.188 підручника.
ГЕОГРАФІЯ
Тема: Значення вод суходолу для природи і людини. охорона вод світового океану і суходолу.
-Пройдіть тестування
https://naurok.com.ua/test/start/85958
-Перегляньте презентацію
Домашнє завдання
-опрацюйте текст підручника
-опишіть, користуючись атласами, найблищу до вашого населеного пункту річку за планом:
1.де починається річка, в якому напрямку тече, куди впадає
2.живлення та режим річки
3.використання річки людиною
4.які заходи вживаються з метою охорони річки
10.04.
1.Тестування з теми" Гідросфера"
Виконайте тести на сайті https://naurok.com.ua/test/start/86991
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.
3. Вправи на рівновагу.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Ознайомлення з техніками писанкарства: крашанка, крапанка, зернівка. І.Б.Ж.Д.Підготовка яйця до розпису(10.04)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Зустріч з увертюрою». С.172-177. Записати в зошит термін «увертюра» с.173, про композиторів с.174, 175. Повторити пісню А. Мігай «Козацька пісня». с.170-171.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
Міфологічний жанр. Міфи рідного краю. (ст.178-183)
Прочитати міф рідного краю і намалювати головного героя цього міфу.
БІОЛОГІЯ
06.04 – Практична робота № 4. Тема: «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах». Опрацювати § 45.
У робочих зошитах зробити запис:
Тема: «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах».
Мета: навчитися визначати види кімнатних рослин, з’ясувати умови догляду за ними, розвинути вміння користуватись визначниками рослин.
Хід роботи:
1. Заповнити табличку:
Назва виду |
Пеларгонія |
Кислиця кімнатна |
Спатифілум |
Систематичне положення |
|
|
|
Батьківщина рослини |
|
|
|
Біологічні особливості |
|
|
|
Правила догляду |
|
|
|
Наукове і практичне значення |
|
|
|
2. Систематизуйте рослини за планом:
1. Вимоги до освітлення (світлолюбна чи тіньовитривала).
2. Вимоги до вологи (вологолюбна чи сухостійка).
3. Вимоги до температури ( теплолюбна чи холодостійка).
4. Вимоги до грунту.
3. Висновок.
08.04. – Тема: «Життєві форми рослин. Рослинні угруповання». Опрацювати § 45. У робочому зошиті записати визначення понять: життєва форма, дерева, кущі, кущики, напівкущі, ліани, трав’янисті рослини,
https://www.youtube.com/watch?v=ofgKuYEX4Ww
Основи здоров’я
07.04.2020
Тема: Проживання у промисловій зоні.
Опрацювати §28, ст.129
УКРАЇНСЬКА МОВА
30.03
1.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Опрацювати теоретичний матеріал на с.164 , виконати вправи 430-437
01.04
2. Числівники кількісні ( на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені.
Вивчити теоретичний матеріал на с.168-169 , виконати вправи 439-446.
02.04
3. Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 171-172 , виконати вправи 452-455.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
30.03
1. Ярослав Стельмах. Незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість головних героїв твору.
1. Дочитати повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», стисло вміти переказати події твору. Написати власне продовження твору.
02.04
2. Леся Вороніна – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» - фантастична повість про виховання гідності та мужності.
3. Ознайомитись з біографією Лесі Вороніної ( с. 194-195).
4. Прочитати повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» від с. 196 до с. 203.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
30.03. Рей Дуглас Бредбері ''Усмішка'' (прочитати оповідання)
02.04. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору ''Усмішка''
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання 1
Перекласти і вивчити слова с. 148, с. 154.
Завдання 2
Виконати вправи письмо: вправа 1 с. 151, вправа 2 с. 151, вправа 3 с. 151
Читати вправу 4 с. 155.
Завдання 3
Переглянути відео за посиланням. Скласти діалог на тему «Travelling».
Перегнути відео за посиланням та виписати 8 фраз, скласти з ними речення.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
07.04.Тема:Військова експансія Риму.
Опрацювати пар.46, ст. 171
09.о4. Тема: Диктатура Юлія Цезаря
Опрацювати пар. 47, ст. 174
МАТЕМАТИКА
Тема:
Рівняння. Основні властивості рівнянь.
· Опрацювати параграф 41,розв’язати №1134-1136,1138-1143
· Повторити параграф 39,40 ,розв’язати №1128-1133
· Розв’язати № 1125-1127. Повторити ст.309-314
ІНФОРМАТИКА
Тема: Розв’язування задач методом їх розбиття на підзадачі
1. Склаcти допоміжний алгоритм переїзду перехрестя та основний алгоритм руху транспорту вулицею, де ви мешкаєте.
2. Cкласти алгоритм приготування обіду методом покрокової деталізації.
3. Cкласти алгоритм пошиття шкільної форми методом покрокової деталізації.
ГЕОГРАФІЯ
01.04.2020 р.
Опрацювати тему: «Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості їх утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти». Випишіть у зошит визначення понять «льодовик, снігова лінія, морена».
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU
03.04.2020 р.
Опрацювати тему: «Підземні води, умови їх утворення, і залягання в земній корі.
Термальні і мінеральні води».
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=r40zNs1a_VM
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1. Комплекс вправ на гнучкість.
2. Піднімання тулуба в сід за 30 секунд.
3. Вправи на рівновагу.
4. Біг на дистанцію до 100 м.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Матеріали для виготовлення писанок та їх властивості. Інструменти та пристосуваннями для виготовлення виробу. (писачок, олівець, ложка, підставка, набір зерен)
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Жанрова палітра симфонічної музики». С.166-171. Вивчити «Козацьку пісню».
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
Тема: Міфологічний жанр. (ст.172-177)
Створити ілюстрацію до міфу.
БІОЛОГІЯ
30.03. - Практична робота №3. Тема: «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.». У робочих зошитах заповнити табличку:
Група рослин |
Ознаки |
|||||
Корінь |
Стебло |
Листок |
Квітка |
Плід |
Насіння |
|
Мохи (зозулин льон) |
|
|
|
|
|
|
Папоротеподібні (чоловіча папороть) |
|
|
|
|
|
|
Квіткові рослини ( фіалка триколірна) |
|
|
|
|
|
|
Письмово дати відповіді на запитання:
1. Яке значення квітки у житті рослини?
2. З чого утворюється плід та яке його значення для рослин?
3. Зробіть схематичний малюнок квіткової рослини. Позначте та підпишіть її органи.
Опрацювати § 39, 41, 43.
01.04. – Тема: «Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води і температури).» Опрацювати § 45
Основи здоров’я
Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі.
1. Вивчити види засобів пожежогасіння. Ст. 125-127
2. Скласти пам’ятку «Дії в разі загоряння одягу»
МАМЕМАТИКА
Розв’язати № 1125-1127. Повторити ст.309-314
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Написання –н- і –нн- у прикметниках.
Опрацювати теоретичний матеріал на с.151 , виконати вправу 409(письмово) та 410 (усно)
2. Написання складних прикметників разом і через дефіс.
Вивчити теоретичний матеріал на с.154 , виконати вправу 411
3. Написання прізвищ прикметникової форми.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 157 , виконати вправу 421(письмово)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Позакласне читання №3. Всеволод Нестайко «Таємниця трьох невідомих», «Пригоди Робінзона Кукурудзо», «Незнайомець з 13 квартири» ( на вибір).
4. Прочитати один із перелічених творів В. Нестайка.
2. Ярослав Стельмах. Незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
5. Ознайомитись з біографією Ярослава Стельмаха ( с. 178).
6. Прочитати повість Ярослав Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», с. 178- 193.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
1. Джанні Родарі ''Листівки з видами на міст'' 2. Д. Дефо ''Життя і незвичайні пригоди Робінзона Крузо'' 3. Рей Джуглос Бредбері ''Усмішка''
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Виконати вправи письмо: 4 с. 143, 1 с. 144 (читати), 2 с. 145.
МАТЕМАТИКА
Тема: Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.
Розв’язати № 1116,1117,1118,1119,1123,1124.
ГЕОГРАФІЯ
Тема «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Практична робота № 6 (продовження) «Позначення на
контурній карті назв озер».
https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I
Опрацюйте параграф
1. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
2. Складіть схему:
Типи озер (1.За стічністю; 2.За солоністю; 3.За походженням)
Випишіть у зошити приклади
озер даних типів, які зустрічаються у підручнику. Знайдіть їх на карті.
4. Знайдіть на карті півкуль в атласі стор. 16-17 озера Байкал (Євразія) та Ейр (Австралія). Чим вони відрізняються? Чому вони мають різне забарвлення?
(Запишіть у зошит)
5. Перегляньте відео за посиланням. Випишіть у зошит назви озер, що зустрічаються у відео і спробуйте за допомогою тексту підручника визначити тип походження їх озерних улоговин.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
БІОЛОГІЯ
16.03. - Тема: «Голонасінні».
18.03. – Тема: «Покритонасінні (Квіткові)».
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Квартет. Урок узагальнення знань». с.160-165. Повторити вивчений матеріал.
ІНФОРМАТИКА
Повторити § 21 виконати вправу 2 « Літак-географ» - у середовищі програмування Scratch - https://scratch.mit.edu/
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Виготовлення писанки-зернівки. Історія виникнення писанок. Матеріали та інструменти для виготовлення виробу.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
1.Тема: Античні поліси на території України
Опрацювати §40-41, ст.152.
2.Тема: Сармати на території України.
Опрацювати §42, ст.159.
3.Повторити §32-42.
Виконати завдання §43, ст.162.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ТЕМА: Історичний жанр. Монохромний живопис. (ст.166-171)
Створити композицію на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого кольору.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1.Виконання вправ для розвитку швидкості і спритності.
2. Комплекс загальнорозвиваючих вправ.
3.Виконання стрибків у довжину з місця і скакалкою.
4. Виконання вправ на розвиток сили рук і ніг.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Тема: Пожежна безпека оселі.
-Опрацювати параграф 27.
-У зошиті намалювати трикутник вогню.
-Вивчити правила пожежної безпеки - ст. 124
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com