2020-2021 н. р.

07.09

Навчання грамоти (читання)

Ознайомлення зі словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на питання «Хто?»

Буквар. Частина 1, ст.10-11

Математика

Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за довжиною, шириною, товщиною.

Підручник (ст. 6, усно), зошит (ст.4, письмово)

08.09

Навчання грамоти (читання)

Ознайомлення із словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на питання «Що робить?»

Буквар. Частина 1, ст. 12-13

Я досліджую світ

Дорога до школи. Правила безпечного руху.

Підручник (ст. 8-9), зошит (ст.5)

Математика

Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за розміром.

Підручник (ст. 7), зошит (ст. 5)

Навчання грамоти (письмо)

Координація рухів руки. Порівняння предметів.

Зошит (ст. 7)

16.09

Навчання грамоти (читання)

Ознайомлення із словами-назвами ознак.

Уміння відповідати на питання «Який?», «Яка?», «Яке?», «Які?». Овочі і фрукти.

Підручник (ст. 14-15)

Математика

Порядкова лічба об’єктів.

Підручник (ст.8), зошит (ст.6)

Навчання грамоти (письмо)

Координація рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині.

Зошит (ст. 8)

17.09

Я досліджую світ

Тут я вчуся.

Підручник (ст. 10), зошит (ст.6)

Навчання грамоти (читання)

Ознайомлююся із словами, якими називають кількість предметів. Посуд.

Підручник (ст. 16-17)

Навчання грамоти (письмо)

Координація рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка.

Зошит (ст. 9)

18.09

Я досліджую світ

Безпека в школі

Підручник (ст. 11), зошит (ст. 7)

Математика

Поняття один-багато. Зрівнювання груп об’єктів за кількістю.

Підручник (ст. 9), зошит (ст. 7)

Англійська мова

16.09

Тема: Привітання. Активізація мовних конструкцій

19 жовтня (понеділок)

Навчання грамоти (письмо)

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.

Зошит (ст. 21)

Математика

Складання нерівностей і рівностей за малюнками і схемами

Математика (ст. 25)

Зошит (ст. 23)

 

20 жовтня (вівторок)

Навчання грамоти ( читання)

 Звук [і], позначення його буквою і. Виділення звука [і] в словах.

Підручник (ст.42)

Математика

Утворення числа 6 із числа 5.Письмо цифри 6. Повторення чисел у межах 6.

Підручник (ст.26), зошит (ст.24)

Навчання грамоти (письмо)

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів.

Зошит (ст.22)

Я досліджую світ

Хто працює в школі.

Підручник (ст.32-33), зошит (ст.16)

 

21 жовтня (середа)

Навчання грамоти

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Буква «і» в ролі окремого слова.

Підручник (ст.43)

Математика

Склад числа 6. Шестикутник. Вимірювання довжини сторін трикутника.

Підручник (ст.27), зошит (ст.25)

Навчання грамоти (письмо)

Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими.

Зошит (ст.23)

 

22 жовтня (четвер)

Я досліджую світ

Дорога і транспорт. Рятувальні служби.

Підручник (ст.34-35), зошит (ст.34)

Навчання грамоти (читання)

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах.

Підручник (ст.44-45)

Навчання грамоти (письмо)

Письмо малої букви и та великої букви И.

Зошит (ст.24)

Мистецтво

Мистецькі професії. Альбом (тема 7)

 

23 жовтня (п'ятниця)

Я досліджую світ

Безпека на дорозі.

Підручник (ст.36-37), зошит (ст.35)

Математика

Складання рівностей і нерівностей за малюнками.

Підручник (ст.28), робочий зошит

Дизайн та технології

Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном.

Альбом (ст.17)

Мистецтво

Мистецькі професії. Музикант. Альбом (тема 7). Переглянути мультфільм «Бременські музиканти).

Англійська мова

19.10

Тема уроку:У школі. Відпрацювання граматичної структури «Itsa»

21.10

 

Тема уроку:Шкільне приладдя. Введення та активізація граматичних структур «Yes, itis», «No, itisnt»




Англійська мова

25.05

ТЕМА: Візит до зоопарку. Я можу бачити… (Підручник ст.101-103, друкований зошит ст. 80-81)

1)    Переглянути відео урок до ст.101 за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=FGBZBtJIezM

2)    Переглянути відео урок до ст. 102-103 за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=fCJrkODTZ54

     3) Виконати завдання у друкованому зошиті на ст.80-81.

29.05

ТЕМА: Story time. Повторення теми (Підручник ст.104-105, друкований зошит ст.82-83)

1)    Переглянути відео уроки до ст.104-105 за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=oj7-YPapi0U

https://www.youtube.com/watch?v=mbOcF1Qz2QQ

 

2)    Виконати завдання у друкованому зошиті ст.82-83


Англійська мова

18.05

ТЕМА: Літери Yy, Zz (Підручник ст.98-99, РЗ ст.77-78)

1)    Переглянути відео урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=sLRrw4XKV1I

     2) Виконати завдання у друкованому зошиті на сторінках 77-78.

 

22.05

ТЕМА: Почуття, вміння (Підручник ст.100, РЗ ст.79)

1)    Переглянути відео урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lFtN5O-mQ5E

 

2)    Виконати вправи у друкованому зошиті на сторінці 79.

Математика

18.05  Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Обчислення на основі нумерації.

             ст. 132-13. Завдання 1-7.

19.05 Взаємозв’язок  між додаванням і відніманням . Задачі на знаходження суми. Складання задач за коротким записом.

           ст. 133-134. Завдання 1-7, 1-2.

20.05  Складання задач за коротким записом. Розвязання задач зі словами «стільки ж». Обчислення виразів з    1   і    0.

           ст. 136. Завдання 3-6, 1-7.

22.05   Календар. Доба. Послідовність від найменших одиниць часу до найбільших.

           ст. 137. Завдання 1-7.

 

Я досліджую світ

19.05 Жива і нежива природа. (Повторення).

22.05 Людина та її здоровя. (Повторення).

23.05 Україна наша Батьківщина. До дня вишиванки, 21 травня , підтримати флешмоб . ( Повторення).

 

Читання

19.05  Читаю про домашніх тварин.

              ст. 106-107.

20.05  Читаю про чарівні слова нашої мови . А. Костецький « Буде день веселий».

               ст.108.

21.05   Канікули !  А.Костецький  «Канікули».

            ст. 109.

Письмо

18.05  Слова протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування з друкованого тексту.

             1 . Списати і підкреслити протилежні слова:

                    Струмку сказала річка :

-         Ти вузький , а я широка.

  Ти мілкий , а я глибока.

Та одне лиш забула річка,

Що сама почалась із струмка.

               2. Дібрати протилежні слова.

                Мало -  ….

                Гарний –  …

                Високий – …

                Добрий – …

                Повільний – …

                 Голосний – …

                  Відкривати – …   .

               3. Списати прислів’я . Пояснити  його зміст (усно). Підкреслити протилежні за значенням слова.

                       Добре слово будує, а зле – руйнує.

19.05  Складання зв’язної розповіді про домашніх тварин .

            1. Скласти розповідь  з 3-4 речень  про домашнього улюбленця і записати.

            2.  Виписати з оповідання «Передумала» всіх згаданих тваринок. З цими  словами скласти речення ( усно). Одне з них записати.

20.05   Використовую ввічливі слова.

              1. Записати якнайбільше ввічливих слів.

              2. З трьома словами , на вибір, скласти речення і записати.

 

21.05 Розділові знаки в кінці речення . Побудова, правильне інтонування і запис речень.

          1. Прочитати  з правильною інтонацією :

                Прийшла весна !                            |___     ___ .

                Прийшла весна.                             |___     ___?

                Прийшла весна?                             |___     ___!

               Весна.                                                 |___?

                Весна!                                                |___.

                Весна?                                                |___!

    Зєднай стрілочками речення за відповідною схемою.

              2. Склади та запиши речення з поданих слів.

 

             книжку  Оля подарувала подрузі своїй

АНГЛІЙСЬКА МОВА

15.05

Тема: Ти можеш...? Так, я можу! (Підручник ст.97)

1)    Повторити ст. 97, переглянувши відео за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=0d0qUbl-JdM

 12.05 Розвязування  виразів на 2 та 3 дії . Розвязування задач. 

            ст. 129,   Завдання 1-7.

           Примітка : додавати десятки до десятків, одиниці до одиниць, а тоді

           знайдені результати.

13.05 Задачі на час. Задачі на знаходження невідомого відємника .

          ст. 130 ,  Завдання 1-7.

15.05 Повторення за 1 клас.  Нумерація чисел. Розвязування  задач , виразів.

        ст. 131-132, Завдання 1-9.

Я досліджую світ

12.05  Тварини влітку .

           ст. 74-75.

14.05 Праця людей влітку.

           ст. 76-77.

15.05 Ми всі різні , а світ у нас один на всіх .

           ст. 78-79.

Читання

12.05  Читаю про дружбу і друзів.

           ст. 100-101.

13.05 Читаю про дитячі ігри.

           ст. 102-1023.

 

14.05 Читаю про користь спорту.

         ст.104 -105.

Письмо

12.05 Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки ?

            1. Списати прислів’я , ст.101 (Буквар).

            2. Дати відповіді на запитання . У реченнях підкреслити слова, що відповідають на запитання скільки?

          Скільки у тебе друзів?

         Скільки хотів би ти їх мати?

            3. Продовжити речення . 

           Мені   …   років?       Бабусі   ….  років.      Бабусі багато років, а мені …  років.

13.05 Службові слова .

           Списати і вставити слова.

Вони не розлучні, як голка   …    ниткою.

Голки    …    сосні завжди зелені.

Їжаки взимку  впадають   …    сплячку.

Неможна гратися шприцами    …    голками.

Кактуси привезли  …   Європу   …   Америки.

14.05 Слова однакові за звучанням, але різні за значенням .

           1. Замінити виділені слова іншими , близькими за значенням .

        Потяг рушив                                              швидко

        Колеса мчать                                             відправився

        Вони крутяться дружно                           голосно

         Їдуть прудко                                              котяться

  Бахкають гучно                                                 злагоджено.

           2. Зєднати словосполучення . З ними скласти речення.

     Свіжий хліб                                 чиста

    Свіжа сорочка                             прохолодний

    Свіжий вітер                                щойно з печі.

 АНГЛІЙСЬКА МОВА

04.05/08.05

Тема: Літери Uu, Vv, Ww, Xx. (Підручник ст. 95-96, друкований зошит ст.74-75). Ти можеш...? Так, я можу! (Підручник ст.97, друкований зошит ст. 76)

1)    Розглянути 95-96 сторінки підручника. Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0d0qUbl-JdM

 

2)    Виконати завдання у друкованому зошиті ст.74-76)

Математика

04.05 Розрядні доданки .

           ст. 124-125   Завдання 1-7 ( перегляд відео).

05.05   Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

           ст. 125-126   Завдання 1-7  ( перегляд відео)

06.05   Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

           ст. 126-127    Завдання 1-8 ( Примітка : віднімати за тим принципом , що і додавати.)

08.05 Записування двоцифрових чисел. Розвязування задач.

            Креслення відрізків.

             ст. 128  Завдання 1-8.

 

Я досліджую світ

05.05  Зустрічаємо літо. 

            ст.70-71  Переглянути відео.

07.05   Створюємо «Книжку літа».

            ст. 71. – виконати завдання.

08.05  Сторінка дослідника. « З яких хмар іде дощ».

             ст. 72-73 ( Переглянути відео).

 

Читання

04.05  Читаю про дні тижня.

            ст. 92-93 ( Послухати казку Зірки  Манзатюк « Сім днів».)

05.05  Читаю про кольори у природі

            ст. 94-95 .

06.05   Читаю про родину

            ст. 96-97.

07.05  Читаю оповідання про дітей.

           ст. 98-99.

Письмо

05.05  Розрізнення слів – назва предметів за запитаннями хто? що?.

           1. Продовжити речення і  поставити запитання до днів тижня.

           Дні тижня: (…?)  понеділок, … ,  …  .

         2. Поставити запитання до слів : зошит, королева, лев, кавун, літак, рука,

           оса, мак, жук, око, гриб, мама, доня,син.

          Зразок : (Хто?) Королева, … , …,

                          (Що?) Зошит, … ,

 06.05 Слова ознаки предметів, розрізнення їх за запитаннями який ?, 

             яка?, яке?, які?

1.     Продовжити за зразком .

Огірок (який?) – зелений, довгий, смачний,  соковитий, хрумкий.

Яблуко(яке?) –

Книжка( яка?) - 

Хлопчик (який?) –

Квіти (які?) –

2.     Дібрати по одній ознаці і поставити запитання .

Зразок: Яблуко( яке?) румяне.

Слива, малина, лимон, цукор, цуценя,сонечко, вінок.

 

 

 

3.     Списати і відгадати загадку .

Жовта , гарна, запашна.

Так смакує нам вона,

бо медова  всередині

соковита, ніжна.

                                (Володимир Слєпцов).

4.     Підкреслити слова , що допомогли це зробити .

07.05  Слова назви дії предметів.

              1. Списати вірш «Старша сестричка» Олени Полянської . 

                 Підкреслити слова назви дії .

               2. Дібрати слова .

                   Жабка ( що робить?) …;

                   Білочка ( що робить?)…;

                    Змія  ( що робить?)…;

                    Лелека (що робить?)…;

                    Лікар (що робить?)… ;

 

                    Дерево ( що робить?).


Англійська мова

27.04

Тема: Вона може, вона не може (підручник ст.92-93, друкований зошит ст.72)

1)    Переглянути сторінку 92 у підручнику, та переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg

2)    Переглянути сторінку 93 у підручнику, та переглянути відео за посиланнями:

       https://www.youtube.com/watch?v=5Sa_MfvOntA  

 

3)    Виконати завдання у друкованому зошиті на ст.72

Математика

27.04 Година. Хвилина. Визначення часу за годинником.

           ст. 121, Завдання 1-8.

28.04 Визначення часу за годинником різних частин доби . Розв’язування

           задач на час.

           ст.121-122 , Завдання 1-8.

29.04  Співвідношення між компонентами і результатом відмінювання.

           ст. 123-124  ,Завдання 1-8.

 

Я досліджую світ

28.04  Що з того?   Переглянути відео.

30.04  Ми всі різні , а світ у нас один на всіх.

 

Читання

28.04  Ураїнська народна казка «Рукавичка».

         ст. 86-87  Читати в особах. Бажано, прочитати ще одну українську

          народну казку, яка є у вас вдома.

29.04 Авторська казка .Ольга Зубер « Як заєць сон шукав» .

        Читати переказувати.

30.04 Читаю вірші про  пори року.

           ст. 90-91.

 

Письмо

27.04  Звуки мовлення. Букви. Алфавіт.

          1) Повторити алфавітні назви літер і запам’ятати, що їх є 33.

         2) Дібрати і записати слова , як ми ще називаємо   алфавіт … , … ,  …

            3) Записати в алфавітному порядку слова Оля , Алла, Дмитрик,

             Софійка, Тарас, Інна, Василько, Ярослав.

          4) Скласти про дітей 2 речення.

          5) Усно, розповісти мамі чи татові про ваші мрії і як їх можна здійснити .

28.04 Голосні звуки. Списування тексту .

            Голосних звуків 6: а, о, у, е, и, і. На письмі їх передають з допомогою 10 букв  а, е, о, у, и, і, ю, я,ї , є.

1)    Каліграфічна хвилинка. Записати речення  .

 Улянка уквітчала узорами хустинку.        

2)     Підкреслити в реченні букви , які позначають голосні звуки. .

3)    Виписати слова , вимова яких починається з голосного звука.

Вишня, акація, барвінок, олень, лев, усмішка, веселка, журавель, їжак, індик, ліс, екран.

4)    Із записаними словами скласти речення і записати.

5)    Зробити звуковий аналіз слів: вишня, їжак.

29.04   Голосні звуки . склад. Наголос.

            Голосних звуків 6: а, о, у, е, и, і. На письмі їх передають з допомогою

            10  букв  а, е, о, у, и, і, ю, я,ї , є.

1)    Вставити букви, що позначають голосні звуки. Поділити  на склади.

Та запиши слова. Зробити  висновок: у слові стільки складів, скільки в ньому голосних звуків.

Бр_т,    т_т_,   м_м_,  с_стр_,   б_б_с_,   д_д_сь.

 

2)    Утворити слова зі складів.  Постав наголос і підкреслити букви , що позначають голосні звуки:

то   кар   пля;

род   го;

зар    ба;

стри   се   чка.

3)     Скласти 3 речення про сімю .

30.04  поділ слів на склади. Перенос слів із ряка в рядок .

            1) Вивчити правила :

                1.1 Слова переносять із рядка в рядок складами:  ві- тер.

               1.2 Односкладові слова не поділяють для переносу: дощ, ліс.

               1.3 Не можна залишати в рядку або переносити одну букву :

                    Озе-ро , а не о-зеро.

            2) Спиши слова , поділяючи їх для переносу : кущ, газета, трава, алея,

               язик, читає, рипнула.

3)    Поділи для переносу  по-різном:

по-шта;

пош-та.

Хлопчик, життя, іграшка.

4)    Які букви пропущені ? Які звуки вони позначають ?

скрин_ка;

вит_г;

підн_в;

ми_ть

5)    Списати віршик « У якому місці ?»  

 

ст. 91 «Буквар».


АНГЛІЙСЬКА МОВА

24.04

Тема: Він може, він не може (He can/he can't) (підручник ст. 92-93)

1)    Переглянути сторінку 92 у підручнику, та переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg

2)    Переглянути сторінку 93 у підручнику, та переглянути відео за посиланнями:

 

       https://www.youtube.com/watch?v=5Sa_MfvOntA  

Математика

21.04  Розвязування  задач. Порівняння одноцифрових і круглих чисел.

            Обємні фігури.

             ст.117-118 Завдання 1-7.

22.04  Монети . Грошові банкноти України. Задачі про гроші і вартість товарів.

            ст. 118-119 Завдання 1-8.

24.04  Доба. Розвязання задач за календарем . Обчислення виразів на 2 дії.

            ст. 119-120 Завдання 1-8.  Назви днів тижня і назви місяців повторити.

 

Я досліджую світ

21.04  Символи держави – прапор, герб, гімн.

          ст. 64-65.

23.04 Я маю право на…

         ст. 66-67.

24.04  Хто що робить.

          ст. 68-69.

Читання

21.04  Читаю і  слухаю дитячі пісні.

          ст. 82-83 . Одну з пісень вивчити напамять .

22.04 Читаю лічилки .

           ст. 84-85. Вивчити лічилку і використовувати під час гри.

 

23.04  Казка  « Рукавичка».

          ст. 86-87. Переказувати казку.

 

Письмо

21.04  Речення. Списування текстів. Робота  з деформованими реченнями .

           1) Весни дочекалися нарешті .

           2) Пестить нас промінцями голубить і сонечко ласкаве.

           3) Повернулися країв теплих з пташок багато.

            4) Спів веселить  пташок нас.

            5) Милуватися красою люблю  весни .

22.04  Вчимося відповідати на запитання .

            1)Складаємо речення.   

-          Що печуть на Великдень ?

-         Які квіти цвітуть веною?

-         Де живе їжачок?

-         Що росте на городі ?

-         Як звати маму ?

            2) З цими словами складіть речення. ( школа, вчителька, друзі, сумую) .

  23.04 Доповнення незавершених речень . Складання розповіді про своє село за поданим планом.

        Прийшла весна.  Зявилися перші … . Навколо зеленіє молоденька …  .

Гарно співають у садах … .

                                               План.

1)    Назва села?

2)    Де знаходиться ?

3)    Яке село?

 

4)    Чи любиш ти своє село? За що?


Англійська мова

13.04

Тема: Revision. (Повторення) (ст.90-91)

Переглянути відео за посиланнями:

      https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ

      https://www.youtube.com/watch?v=qh-H7c1VSgw

17.04

Тема: Я можу грати. Введення нових ЛО(ст.92)

1)    Переглянути сторінку 92 у підручнику, та переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg

 

2)    Виконати завдання у друкованому зошиті ст.71

Математика

13.04 Порівняння та записування двоцифрових чисел

ст. 113.

14.04 Обчислення виразів в межах 100. Розв’язування задач.

ст. 114.

1504 Порівняння чисел в межах 100. Розв’язування задач.

ст. 115.

17.04 Розв’язування задач. Перевірка правильності обчислення виразів.

ст.116.

 

Я досліджую світ

14.04 Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів.

ст. 60-61

16.04 Як поводитися за столом. ( Переглянути в групі відео).

17.04 Твоя країна – Україна .

ст. 62-63 (Переглянути відео в групі).

 

Читання

 

14.04 Закріплення вивчених букв . М.Хоросницька «Я навчився вже читати …»,

В.Зорик «Книжка» .

ст.75 . (Буквар).

15.04 Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.

Вірш Б. Заходера « Буква «Я» ».

ст. 76-79.

16.04 Читаю і відгадую загадки. Опрацювати тексти « У лісовій школі»,

« Солодке слово».

ст.80-81.

 

Письмо

 

14.04 1)Списати вірш. ст. 72 з «Букваря».

2) Написати під диктовку слова: сім’я, в’яже, п’ята, м’ята, подвір’я.

15.04 1) Написати алфавіт : Аа,Бб…..Яя.

2) Вивчити його напам’ять .

16.04 Робота з деформованими реченнями .

Прочитати слова, скласти з них речення і записати:

1) вітру береза, від хитається стоїть

2) ниточку дівчинка шовкову взяла

3) бабусею в дідусь із жили хатинці

4) матір’ю з прийшла роботи з батько

5) матері поїла і дівчинка подякувала

6) весело грається з малюк іграшками

 

7) світ казок очі за пішов одягнувся і


Математика

06.04   Нумераційна таблиця.

              ст. 109-110.   Завдання № 1-7. Вправа під №2 , потрібно накреслити таку таблицю в зошиті .

 07.04   Лічба десятками.

             ст. 110-111 .  Завдання № 1-8.

08.04  Додавання і віднімання десятками. Задачі на час за календарем .

             ст. 111.     Завдання  №1-5

10.04    Метр. Розв’язування задач,  обчислення виразів на основі нумерації .

           ст. 112-113.   Завдання №1-8.  Виготовити метр з картону . Можна такий як у підручнику або у вигляді гармошки .  Пояснити, що велику довжину  міряють не сантиметрами  чи дециметрами, а метрами  . Можна виміряти виготовленим метром довжину і ширину кімнати.

 

 

Я досліджую світ

07.04     Не будь жадібним .

              ст. 56-57

09.04    Умій дружити .

             ст. 58-59

10.04   Вивчити вірш напамять :

            «Що це значить – не дружити»

              Що це значить – не дружити ,

              Жити так – одинаком?

              Не дружити – це ходити

             Не дверима , а вікном.

               Це без друга, без подружки

               На перерві у кутку

               Розправлятись самотужки

               З апельсином нашвидку .

               Це дивитись, наче в книжку ,

               Набік з видом кам’яним,

               А насправді тишком-нишком

               Роздавати штурхани.

               В школі вчитись й не дружити –

               Це, повірте, все одно,

               Що заплющено , сидіти

               І дивитися кіно. 

 

Читання

06.04    Закріпити вимову звука [дж].

              ст. 69. «Цілющі джерела».

07.04  Закріпити вивчені букви та їх звукове значення .

            ст. 70-71 «Дзюдо».

08.04   Апостроф

            ст. 72- 73

09.04  Закріпити вміння читати слова з апострофом .

             ст. 74 «Як ми виграли комп’ютер».

 

Письмо

07.04   Списування з друкованого шрифту.

               Д_ти    п_шли   в    л_с    по  гр_би.  Вон_    назбирал_     багато      б_лих  гриб_в.    У    л_сі    було     ду_е     гарн_.

08.04   Письмо під диктовку .

            Списати останній абзац, ст. 69. ( Буквар).            

09.04   Написання слів з апострофом .

             Списати з підручника  ст. 72 слова в один рядок через кому.

            Наприклад: П’є, п’ють, б’є, б’ють, в’є ….

АНГЛІЙСЬКА МОВА

1 клас

06.04

Тема: Літери Qq, Rr, Ss, Tt. Вивчення та відпрацювання нових літер. (Ст. 87-88)

1.      Розглянути літеру Qq на ст.87, переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=BKFjEjda8oo

2.       Розглянути літеру Rr на ст.87, переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Du7FU8UP_lE

3.      Розглянути літеру Ss на ст.88, переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=B4s4AURxnhg

4.      Розглянути літеру Tt на ст.88, переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=21YqiwxyYyA

5.      Виконати вправи з друкованого зошити ст.68-69

10.04

Тема: Story time. Активізація вивченого матеріалу. (Ст.89)

1.      Переглянути відео за посиланнями (повторити слова):

https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4

https://www.youtube.com/watch?v=GnfTHsdTodA

https://www.youtube.com/watch?v=fsQVfQt0HOk

 

 

 


Математика

30.03     Утворення чисел від 21-39

                ст.104-105. Завдання 1- 10.

31.03    Утворення чисел 40-89.

                ст.105-106. Завдання 1-9.

01.04   Утворення чисел 90-100

             ст.106-107.  Завдання 1-11.

03.04   Лічба десятками в межах 100.

          ст. 108 . Завдання 1-7.

Я досліджую світ

31.03    Весняні турботи у місті та на селі.

            ст. 52-53

02.04    Святковий календар весни . Великдень . Мамине свято .

            ст. 54-55

03.04  Як ставитися до інших .

           ст. 56

Читання

31.03 Звуки [дз],[дз] , позначення їх буквосполученням «дз».

           ст. 66 .(  Наголосити, що це один звук, але дві  букви. )

01.04 Відпрацювання злитої вимови звуків .

          ст. 67

02.04   Звук  [дж], позначення його буквосполученням «дж».

         Ст.68.(  Наголосити, що це один звук, але дві  букви. )

Письмо

30.03    Закріплення вивчених літер .

           Завдання : 1.Списати скоромовку і вивчити напам’ять .

                             Фірма ферму будувала.

                             Фірмі фарби було мало.

                          2.З вірша виписати слова з літерою « еф».

                              Буква Ф – то фантазерка ,

                              Любить фрукти, феєрверки ,

                              І фіалки,  і фонтани,

                              І фортецю і фазана,

                              Фарби різнокольорові,

                               Фею й факели казкові.

                          3.Доповнити речення.

                            Шарф, сарафан, кофта – це…

                            Фіалка, флокси – це…

                            Фотограф, шофер – це…

                            Форель , кефаль – це…

                             Туфлі, черевики – це…

31.03    Письмо буквосполучень  Дз, дз, слів з ними .

            Завдання: 1.Написати по1 рядку  буквосполучень дз, Дз.

                              2. Написати по 1 рядку слів : 

                                 дзиґа, дзеркало , ґудзик,     кукурудза.

                              3. З одним словом скласти і записати речення.

01.04     Закріпити вивчені букви.

             Завдання: 1. Списати вірш  «Горобець»  ст. 67 з «Букваря»

                               2. Написати під диктовку речення :

                              Дзвінко дзвоники дзвеніли: - Дзень-дзелень! Дзень-дзелень!

  02.04     Письмо буквосполучень дж, Дж. Словниковий диктант.

              Завдання : 1. Написати по 1 рядку буквосполучень дж, Дж.

                                2. Написати слова по 1 рядку : джмелик, бджілка, джерельце

                                3. Продиктувати слова: сиджу , можу, бджола, ходжу.

                               4. Встановити відповідність:

-

=

·                    

-          

·                    

-

·        джміль                                

 

-

·                    

-

·        джем

 

-          

=

·                    

=

·        дзвінок

 

 

Англійська мова

30.03

Тема: Меню (підручник ст.85)

1)    Розглянути малюнок вправи 1, вивчити слова. Назвати здорову та шкідливу їжу. Для додаткового розуміння переглянути відео з виучуваною лексикою за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=GnfTHsdTodA

03.04

Тема: Мій сніданок. (підручник ст.86, друкований зошит ст.67)

 

1)    Називати продукти, які вживаємо на сніданок. Переглянути відео за поданим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fsQVfQt0HOk


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

16.03. – повторити вивчені букви. Читати текст «Удома краще», с. 59

17.03. – буква «еф». Читати вірш «Жираф», с. 60-61.

Писати малу букву фт слова з нею. З вірша «Жираф» списати 2 перших речення, с. 61 у Букварі

18.03. – Повторити букву «еф». Читати вірш В. Кравчука і текст «Виставка малюнків» с. 62-63

Писати велику букву Ф та слова з нею. Виконати завдання на с.61 з Букваря  (дати відповіді).

19.03. – Списати другий абзац с. 63 тексту «Виставка малюнків».

Закріпити вивчені букви. Читати текст «Фунікуляр у Києві» с. 64-65.

МАТЕМАТИКА

16.03. – с.100 – скласти задачі та розвязати, обчислити кругові вирази.

17.03. – с.101 – прослідкувати як змінюється різниця.

18.03. – с.102 – списати нерівності та підібрати запитання до задачі, обчислити  вирази .

20.03. – с.103. - розвязати задачі, обчислити вирази.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

17.03. -  с.46-47

19.03. – с. 48-49

 

20.03. – с.50-51

АНГЛІЙСЬКА МОВА

1.     Моя улюблена їжа с.80-81.(підручник)

С.60 – друкований зошит

 

Називати продукти харчування.*Переглянути відео за поданим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4

2.     Я маю..... с.82(підручник)

Показати та назвати продукти харчування.

С.61 – друкований зошит

      3. Літери M m,N n , O o, P p. с. 83-84(підручник)

         С. 62-63 – друкований зошит

 Ознайомлення із літерами алфавіту(Mm, Nn, Oo, Pp).Переглянути відео за поданими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=apZYqrWmTi8, https://www.youtube.com/watch?v=RkFukpdp82s, https://www.youtube.com/watch?v=DpneFzsdZe8, https://www.youtube.com/watch?v=2LgedMWCPZA